Skip to main content

Afgelopen mei heb ik bij KPN een nieuw glasvezel abonnement besteld.

Door de storm begin juli is het installatiepakket echter ongevraagd retour KPN gegaan 

Lang verhaal kort, uiteindelijk kon de aansluiting alleen door een monteur gedaan worden, deze staat voor morgen 25 aug gepland.

Inmiddels heb ik sinds juni KPN nu wel 20x (!) zelf gebeld omtrent het simpele feit dat er niet een nieuw installatiepakket wordt gestuurd. Logistiek is inmiddels al meerdere keren ‘aangestuurd’.

Een track & trace code krijg ik niet. En KPN kan mij geen enkel inzicht geven in de status. Geen enkele toezegging omtrent terugbellen of mij e-mailen omtrent de status komt men na.

Enige wat ik hoor is; ‘heb geduld’. Nou, mijn geduld is inmiddels helemaal op. Dit is niet de manier waarop je met (nieuwe) klanten om hoort te gaan.

Ik hoop dat een KPN medewerker op dit forum mij wel het gewenste inzicht kan geven in de status want telefonisch wordt ik al veel te lang aan het lijntje gehouden.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

De vriendelijke monteur is volgens afspraak langsgeweest. Netjes om 8 uur al.

Gelukkig had de monteur ook zelf reservere apparatuur mee waarmee alles naar wens is aangesloten.

Nadat alles werkte heb ik het Experiabox modem vervangen door mij eigen Wifi6 Asus modem/router. Daarmee haal ik nu 850mbit dus helemaal prima!

Het al maanden toegezegde installatiepakket heb ik tot op heden niet gezien en verwacht ik ook niets meer van. Zonde van al die telefoontjes.


Hoi @MacDennis76 . Allereerst ben ik blij dat alles nu werkt.

Dit hadden ze je bij de telefonische ingang ook wel even kunnen vertellen.  Voor de beeldvorming: Het is wél de bedoeling dat wij in dit soort situaties een nieuw installatiepakket sturen maar bij overmacht is de monteur in de meeste gevallen ook in staat om het met zijn noodvoorraad te doen.

Mocht er ooit iets zijn met je verbinding, laat het mij hier weten. Dan help ik je verder.