Skip to main content

Gisteren krijg ik ineens een sms en allerlei mail van KPN en PostNL “uw apparatuur is verstuurd”
Vandaag ontvang ik een “Rode ethernetkabel 1m Cat 6”.

Ik heb niets besteld, enige wat ik met KPN van doen heb is dat ze onlangs glasvezel hebben aangesloten. Ik ben echter (bij mijn weten) nog niet administratief overgezet van dsl naar glas. Verder ook niets gehoord daarover.

Wat moet ik hiermee, pakketje weigeren?

Hallo @GosseW 

 

Die kabel is dan waarschijnlijk bedoeld voor het aansluiten van je Experiabox aan het glasvezelmodem.

Zou hem dus niet weigeren.


Hallo @GosseW 

 

Die kabel is dan waarschijnlijk bedoeld voor het aansluiten van je Experiabox aan het glasvezelmodem.

Zou hem dus niet weigeren.


Ok, communicatie daarover is kennelijk niet aan KPN besteed. Glasvezelmodem is nog met geen woord over gerept, ik heb alleen zo’n slap kastje in de meterkast hangen nu, daar past (ook niet met geweld) geen cat6 kabel in. En nu is het kastje stuk.


Dat kastje is alleen een soort afdekking, daar moet nog een glasvezelmodem voor in de plaats komen, dat wordt altijd door een monteur gedaan, je zou verwachten dat die dan ook zo'n CAT 6 kabel meeneemt i.p.v. dat hij opgestuurd wordt.

Maar je hebt dus ook nog niets gehoord over een monteur die alles komt aansluiten?

Vul anders je profiel in, een moderator (KPN medewerker) kan dan kijken wat de status is , je kan ook gratis bellen naar 0800 0402 om naar de status te vragen.


Ongevraagd opgestuurd artikelen hoeven nooit betaald te worden. Gewoon aannemen en bij de voorraad.


Ja en uiteindelijk betalen wij als klant de prijs. Van zinloze pakketjes, zinloze monteurs en zinloze glasvezel waar alleen tegen forse meerprijs de dsl-snelheden haalbaar zijn. Ach, ik was na het vorige akkefietje toch al op zoek naar een betere provider.:raising_hand: