Skip to main content

Hoi,

Wij wachten al 4 weken op onze belofte KPN SuperWifi punten.

Ze zijn niet geleverd en ook niet doorgegeven dat ze niet kunnen leveren.

Ook slecht wifi in huis. wifi vat steeds weg.

Dus 4 weken teleurstellingen.

Heeft u die zelf besteld of bent u pas klant geworden en heeft u ze gehad?


Wij zijn net pas klant geworden.


@Aem 

Stond de Superwifi wel op de bevestiging van uw order? 
 

In dat geval wordt de Superwifi nog nageleverd. Vanwege het grote succes van de actie was de Superwifi uitverkocht. Het zal dan nu niet zolang meer duren, want vanaf week 15 zou er   weer geleverd kunnen worden.
 

bron : www.kpn.com 

 

 


Goedemorgen @Aem, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Als dit inderdaad terug te vinden is op de bestelbevestiging, dan komen ze hoe dan ook jouw kant op! Ik kijk graag even mee waar ze blijven, maar heb hiervoor wel wat gegevens nodig. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer en mij een seintje willen geven als je het hebt ingevuld? Dan ga ik de systemen even induiken voor je!


@Aem 

Weet je zo voldoende ? Of wil je dat Susan nog even gaat kijken of de aanvraag goed geregistreerd staat in de administratie van KPN?  Zou je dan jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer en hier een seintje willen geven als je het hebt ingevuld? 

 


@Aem

Stond de Superwifi wel op de bevestiging van uw order? 
 

In dat geval wordt de Superwifi nog nageleverd. Vanwege het grote succes van de actie was de Superwifi uitverkocht. Het zal dan nu niet zolang meer duren, want vanaf week 15 zou er   weer geleverd kunnen worden.
 

bron : www.kpn.com 

 

 

@Aem 

 

Is de Superwifi inmiddels geleverd? 


Helaas nog niet. 


@Aem 

Zou je dan jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer en hier een seintje willen geven als je het hebt ingevuld? 


Done.


Prima, Susan zal dit vast voor jou na gaan kijken. Even geduld nog. 


@Aem, bedankt voor de gegevens. Wil je de orderbevestiging nog eens openen en lezen? Want als het goed is hebben we in het systeem dezelfde als die jij hebt ontvangen. Hierin staat niet dat je de KPN SuperWifi punten cadeau krijgt. Wel heb je 3 maanden geen (!) kosten voor je abonnement.. Op welke manier is het jou toegezegd wat betreft de SuperWifi punten, en heb je daar een bevestiging van? Want als het niet op de bevestiging staat, dan gaat het ook niet komen ben ik bang.


Je kon toen bij die actie kiezen voor een welkomstkorting of SuperWifi's. Of dus. Het 1 of get ander. Niet beide. Als u voor de welkomstkorting gekozen heeft, dan zou u normaal gesproken geen gratis SuperWifi's ontvangen.


Dankjewel voor jullie reacties. Zie onderstaande print uit orderbevestiging.

later heb ik ook nog gebeld en waren vertraagd ivm corona.

Waarschijnlijk 1 jaar huilen en terug naar ziggo of ----

 

 


Wat maakt Ziggo op gebied van Wifi beter? Heb je de ervaring dat de modem die zijn meeleveren wel goed is voor wat je verwacht in huis?


En kan iemand mij een retour doos sturen. Wij krijgen ook een TV-kastje wat wij niet besteld hebben.

al met al een rommeltjes KPN.


Dit kan KPN opsturen. U kunt ook het kastje retour sturen in de doos waarin deze ook is gekomen.

https://www.kpn.com/service/administratie/terugsturen.htm


@Aem dat ik het niet kan terugvinden betekent niet dat het niet is toegezegd natuurlijk. Zou je de bevestiging die je hierboven hebt geknipt, in zijn geheel naar mij willen opsturen? Ik stuur je het e-mailadres even in een privébericht. 


@Aem  volgens mij heb ik nog geen mail ontvangen. Klopt dat? Of heb ik hier overheen gekeken? Graag ontvang ik deze om het na te gaan!


Bedankt ze uiteindelijk wel zijn aangekomen! Ik was enkele dagen afwezig vandaar nu pas mijn reactie, mijn excuses. Dit is de bestelbevestiging, maar heb je ook een orderbevestiging ontvangen van ons? Dus waar je contract in staat? Want die heb ik nu voor me, het is op een ander adres aangevraagd dan die jij in het Forum profiel had gezet. In deze orderbevestiging staat geen superwifi en daarnaast zie ik ook in een logging in het systeem dat dit niet bij de afgesproken voordelen zit. Ik ben dus bang dat je deze ook niet gaat ontvangen, de orderbevestiging / contract is leidend hierin. Het is eigenlijk ook óf korting óf superwifi.


Reageer