Skip to main content

Ik heb KPN aangevraagd voor als ik verhuisd ben (op 29 juni). Nu krijg ik steeds berichten dat het allemaal al geactiveerd is. Dat is op zich geen probleem, maar ik ben natuurlijk in de komende maand nog niet bereid iets te betalen. Staat wel goed in het systeem wanneer mijn abonnement in gaat? Ik zou ook nog bericht krijgen over het inplannen van een monteur, maar heb hier nog niets over gehoord. Ik hoor graag van u terug.

Hoi A. Kuperus, welkom op het forum, en alvast welkom bij KPN. Als er geen monteur vereist is, dan kan het zijn dat de verbinding al eerder klaar is om te activeren. Die activatie wordt dan uitgevoerd op het moment dat je de Experia Box aansluit. Dus, zolang jij nog niet verhuisd bent, verwacht ik niet direct een probleem. Maar, ik wil dit voor de zekerheid wel even nakijken. Wil je daarvoor dan je forumprofiel invullen en hier laten weten als je dit gedaan hebt? 


Gedaan!


Dank je, A. Kuperus. Ik heb gekeken en de verbinding is inderdaad al klaar voor activatie, maar dus nog niet daadwerkelijk geactiveerd. We hebben hier ook netjes 26 juni als wensdatum staan. Dat betekent dat je een dag of wat voor die datum je installatiepakket ontvangt. 

Wat betreft monteur, de order staat bij ons geregistreerd als een doe-het-zelf order. Dat wil zeggen dat we niet pro-actief een monteur plannen. Je kunt er wel zelf een inplannen via de bestelstatus omgeving. Daar log je in met je klantnummer en je postcode. Je gaf in je profiel aan dat je het klantnummer niet kon vinden. Deze staat op je bevestiging, maar ik heb hem nu ook even in je profiel gezet. Dan heb je die in ieder geval bij de hand.  Je kunt de monteur plannen nadat je het installatiepakket hebt ontvangen.