Skip to main content

Ik ben overgestapt naar T-Mobile en zou 17 juli worden aangesloten. Ik zou niet zonder internet komen te zitten. Ik heb zeker 5 verschillende medewerker bij KPN gesproken en meerder bij T-mobile. Bij KPN kreeg ik geen eenduidig antwoord, sommigen gaven inderdaad toe dat ik te vroeg ben afgsloten, anderen zeiden dat ik pas word afgesloten als alles van T-mobile thuis werkt en dat dit een storing kan zijn. Dit lijkt me wel heel toevallig. Sommigen zeiden dat "de lijn al is overgenomen door T-Mobile". Die claimen weer dat ze echt geen actief signaal hebben en dit pas vanaf de 17e is. Nu zit ik dus zonder internet tot dan. Het was ook niet mogelijk om het terug te draaien. Nu lees is dus dat dit gewoon heel vaak voorkomt en dat KPN soms zelfs mensen een maand voor de overstap afsluit.

Een aardige medewerker vertelde me wel dat er een noodpakket kan worden verstuurd, maar dit voor mijn geval niet mogelijk is omdat het officieel een storing is. 

Dit is zo frustrerend. Ik begrijp niet waarom dit zo vaak misgaat. Heeft iemand een idee wat ik nog kan doen?

ik zou bij Tmobile aankloppen, dat  is toch je aanspreekpunt?! 


@emielstroeve oh heb ik zeker gedaan, meer dan 7 keer vandaag. Die zeggen dat KPN dit express doen en dat het heel vaak voorkomt en dat T mobile echt niks kan doen. Ze zeggen dat zei de juiste datum hebben doorgegeven maar kpn toch afsluit en dat ik toch echt bij hen moet zijn. Heb al zo vaak meer beide gebeld, maar weet echt niet meer wat ik nog kan doen. 


T- mobile zegt ook dat ze niets kunnen doen want ik ben officieel nog geen klant tot de 17e.


KPN heeft bevestigd dat ik nog gewoon aangesloten moet zijn en dat het abonnement nog niet is opgezegd. Er komt nu een monteur langs. Hoop dat die het kan fixen.


Dit gebeurd inderdaad ontzettend vaak maar is 100% te wijten aan t-mobile. Die geeft namelijk op een gegeven moment de opdracht dat een monteur van KPN in de kabelverdeler of hoofdverdeler een nieuw kabeltje trekt tussen het kabeltje naar jouw huis en de internetpoort van t-mobile. Dus je abonnement bij KPN is inderdaad niet opgezegd alleen de kabel van het internet zit nu verbonden met het T-Mobile internet. Daar doen onze modems het niet op. 

De monteur van KPN welke langs komt kan dit eenvoudig oplossen. 

Edit; T-Mobile stuurt deze opdracht maar 1 keer naar KPN toe, je gaat dus bij T-Mobile ook beginnen met een storing omdat er geen opdracht meer komt om de infra aan te passen van KPN naar T-Mobile, want dit is immers al uitgevoerd.


@Ik_Combineer Bedankt voor je reactie! Wat vervelend dat dit zo vaak niet goed gaat, maar fijn dat een monteur dit kan oplossen.Â