Skip to main content

Sinds 1,5 week geeft de App een 'foutmelding' dat ie de experia box (V10a) niet meer vindt.

Hierdoor krijg ik geen inzicht meer in de inlog data van de diverse devices (telefoons, laptops ed). 

Sinds de aansluiting van KPN Superwifi (plm 2 maanden geleden) gebruik ik deze app en was altijd erg handig mbt inzicht internetgebruik thuiswonende pubers. 

 

Iemand ervaring met dit euvel cq een tip. Opnieuw installeren App heeft niets opgeleverd helaas. 

Hoi @DeNaab . Jammer dat die app geen gegevens meer laat zien.

Je kunt nog wel inloggen? Waar gaat het precies mis bij het instellen?


Het duurt al een eeuwigheid voordat de App inlogt 'app haalt gegevens van wifi verbinding op'

Vervolgens geeft ie de naam van het netwerk van de SuperWiFi aan. Maar ik kan er verder niets mee. Voorheen kon ik bijv de naam cq wachtwoord aanpassen vande Superwifi. 

En verder krijg ik ook geen info meer over ingelogd devices.

 

En tenslotte geeft ie aan "Er is geen Experiabox gevonden".

Inloggen op het modem kan ook niet. Maar zou te maken hebben met een verouderd certificaat van de V10a begreep ik uit andere topics. 


OPGELOST

 

Vanavond het modem en superwifi's losgekoppeld en alles gereset. App verwijderd.

Na ruim een uur alles weer operationeel. App "KPN THUIS" geeft weer alle relevante info.

Ik hoop niet dat dit in de nabije toekomst de gangbare werkwijze gaat worden. 

Maar voor nu is alles gelukkig weer genormaliseerd. 


OPGELOST

 

Vanavond het modem en superwifi's losgekoppeld en alles gereset. App verwijderd.

Na ruim een uur alles weer operationeel. App "KPN THUIS" geeft weer alle relevante info.

Ik hoop niet dat dit in de nabije toekomst de gangbare werkwijze gaat worden. 

Maar voor nu is alles gelukkig weer genormaliseerd. 

Dat hoop ik ook@DeNaab .  Ik ben blij dat je het op deze manier weer aan de praat hebt, maar dit is niet iets wat je om de haverklap overnieuw wilt doen.