Skip to main content

KPN thuis app werk niet meer, voorheen heeft het altijd gewerkt.

Alles gereset.

Na het scannen van een wifi punt geeft de Thuis app aan dat het beheerders wachtwoord niet klopt

Ā 

Hmm dat klinkt bekend....Ā 

Mijn topic

Heb ineens precies hetzelfde probleem, bij mij nadat het modem gewisseld is.Ā 


HoiĀ @John18dox,

Alles gereset en nog werkt het niet? Je gebruikt wel de juiste tekens etc. Want als je jouw beheerderswachtwoord niet meer weet is resetten de manier om het opnieuw in te stellen.Ā 


Werkt nog steeds niet, KPN gebeld. Er zou een mail gestuurd worden met uitleg voor de oplossing. Zoā€™n 2 weken verder, helaas nog niets ontvangen. šŸ˜”šŸ˜¢


Bij mij blijkt mijn mobiel achter een leesteken zoals een ?! En dergelijke en spatie te zetten die je niet ziet staan. Dus als je wachtwoord eindigt op zo'n teken goed opletten dat er geen spatie achter gezet wordt. De app is niet zo slim om die weg te halenĀ 


@John18dox, dat is wel gek. Wat voor mail zou mijn collega sturen, weet je dat zo?Ā 

Wil je jouw profiel van gegevens voorzien, hoor ik dat. Ga ik er eens naar kijken.Ā 


Hoi,

Heb mijn profiel verder ingevuld, hoop echt dat jullie mij nu verder kunnen helpen.Ā zeg het het ook eerlijk als er een monteur langs moet komen om het op te lossen. De mail die ik niet heb ontvangen,Ā zou informatieĀ geven hoe het probleem op te lossen. Hoor graag van jullie.

groeten, JohnĀ 


Ik kan niet zo een monteur sturen. Althans niet zonder dat dat geld gaat kosten.Ā 

Ik wil je vragen om modem nog een keer te resettenĀ en de SuperWifi als schoon te installeren. Dan heb je alles weer als nieuw en hoort alles weer te werken.