Skip to main content

Gisteren heb ik de nieuwe experia box V 10 A geïnstalleerd en die werkt prima. Maar als ik de KPN thuis app start geeft deze het oude thuisnetwerk weer en heb ik dus niets aan deze app

Hallo @tonmas53 , het apparaat waar der app op staat uit zetten en opnieuw opstarten, dat hielp bij mij goed.

 


Heb ik geprobeerd, ook app opnieuw geïnstalleerd, maar app blijft het oude netwerk weergeven.


Hi @tonmas53, dank je wel voor jouw vraag. Het is inderdaad erg vreemd dat de KPN Thuis app nog het oude netwerk weergeeft, terwijl je een nieuwe Experia Box hebt geïnstalleerd. Je geeft aan dat je de app al eens opnieuw hebt geïnstalleerd, maar dit heeft het probleem niet verholpen. Krijg je wel de juiste gegevens te zien als je de app op een ander apparaat installeert? Ik hoor het graag van je!


Beste Ron

Dank voor je reactie. Het probleem is opgelost. Het bleek dat de WiFi versterker het oude thuisnetwerk gebruikte en daardoor het nieuwe thuisnetwerk blokkeerde. Een totale reset heeft het probleem dus opgelost.


Dank je wel voor de update. Goed om te lezen dat je het probleem op hebt kunnen lossen! Als we nog iets voor je kunnen betekenen, trek gerust aan de bel. We helpen je graag verder!


Reageer