Skip to main content
Beantwoord

KPN Thuis is verdwenen met wifibeheer in de Mijn KPN app

• July 10, 2025
  • 8 reacties
  • 134 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

In de Mijn KPN app is KPN Thuis ontkoppeld. Hoe kan dat, KPN? Ik ga het op deze manier weer koppelen.

Helaas kon de informatie door de server niet opgehaald worden terwijl ik wel glasvezel heb in mijn huis. Stom, KPN. Hoe kan KPN Thuis zonder te bellen met KPN en boos te worden op de robot gekoppeld worden, KPN?

Beste antwoord door ElsLobach

KPN Thuis heb ik weer in Mijn KPN app in tablet Galaxy Tab A8 van Samsung en in Mijn KPN app weer in mijn smartphone S21 FE gelukkig. En zag begin van de avond deze verbonden apparaten gelukkig.

Dus dit gesprek kan afgesloten worden, KPN.

8 reacties

Ratonesque
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • July 10, 2025

KPN Thuis bestaat niet meer dacht ik. Je kunt hetzelfde nummer doen in Mijn KPN, ​@ElsLobach.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Slimmerik
  • July 10, 2025

Als dat zo is dan ben ik super blij dat ik 4 lampen van WiZ gekoppeld heb met de modem. 

Want dan weet ik als smartphone, tablet als die wifi gebruiken ook met de modem verbonden zijn. Gebruik ik tv of Nintendo switch met of zonder tv dan zijn die ook nog verbonden met de modem en ook de slimme radiatorknoppen van Tado met de modem. Als ik geen glasvezel had dan had ik wel een probleem. Dus ik ben heel blij dat ik in mijn huis wifi met glasvezel kan gebruiken. Maar in KPN Thuis beheer ik de modem met glasvezel, interactieve tv en opnemen pakket en Spotify. Nu KPN Thuis wat ik gisteravond ontdekte in Mijn KPN weg is lijkt het net of ik geen glasvezel aansluiting heb, KPN. Haha! Dat zou heel dom zijn, KPN. Want ik heb in mijn huis met glasvezel de allerbeste verbinding met Whatsapp, Emailapp van Samsung, Tado, WiZ en nog meer andere servers. Geef mij in Mijn KPN de KPN Thuis abonnement terug in plaats van dat het verstopt is, KPN? Als dat lukt ben ik daar super blij mee, KPN.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Slimmerik
  • July 11, 2025

Ingelogd in Mijn KPN app. He, wifibeheer zag ik. En ging naar Producten. 

Ik ga het even aanpassen want er staat wat erboven wat niet mag op het Forum. Wat ik aangepast heb met Samsung Galerij. Ik ga even in Mijn KPN internet openen. En zag weer wat hoort bij mijn glasvezel aansluiting, KPN. Hoe kan het dat gisteravond Internet en Interactieve tv verdwenen was en vandaag niet meer, KPN?

• July 11, 2025

KPN Thuis bestaat niet meer dacht ik. Je kunt hetzelfde nummer doen in Mijn KPN, ​@ElsLobach.

Jawel hoor, tenzij je modem is gemigreerd naar de nieuwe KPN Software, dan heeft Thuis geen functie meer en moet je alles via MijnKPN doen, dus ook het beheer van modem en eventuele Wi-Fi punten. 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Slimmerik
  • Antwoord
  • July 14, 2025

KPN Thuis heb ik weer in Mijn KPN app in tablet Galaxy Tab A8 van Samsung en in Mijn KPN app weer in mijn smartphone S21 FE gelukkig. En zag begin van de avond deze verbonden apparaten gelukkig.

Dus dit gesprek kan afgesloten worden, KPN.

Ratonesque
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • July 14, 2025

Jawel hoor, tenzij je modem is gemigreerd naar de nieuwe KPN Software, dan heeft Thuis geen functie meer en moet je alles via MijnKPN doen, dus ook het beheer van modem en eventuele Wi-Fi punten. 

O, dus bestaat toch nog wel...bedankt voor de verduidelijking.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Slimmerik
  • July 14, 2025

Kan het gesprek gesloten worden, KPN? Hulp van klanten heb ik niet meer nodig. De klanten die ertussen komen in dit gesprek kunnen ook geholpen worden met een terugbelafspraak, toch KPN?

Ratonesque
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • July 14, 2025

Kan het gesprek gesloten worden, KPN? Hulp van klanten heb ik niet meer nodig. De klanten die ertussen komen in dit gesprek kunnen ook geholpen worden met een terugbelafspraak, toch KPN?

Berichten blijven gewoon staan, het idee is dat andere klanten ook baat kunnen hebben bij de oplossingen die andere klanten gevonden hebben. ​@ElsLobach. Geeft verder ook niet toch?