Skip to main content

Goedemiddag, afgelopen donderdag modem geplaatst en producten gekoppeld in mijn KPN.

echter inloggen op KPN Veilig lukt niet.

Krijg melding: Voeg eerst uw internet abonnement toe aan uw KPN id

 

Wat gaat er fout hier?

Hallo @Kees1974 , ben je gemigreerd vanuit TFT naar KPN en had je bij TFT ook al een TFT-veilig abo?

Had je bij TFT geen TFT-veilig abo dan heb je dat nu ook niet na de overgang naar KPN omdat je abo onder de TFT-voorwaarden valt.

Je kunt als optie wel KPN-veilig nemen voor €4,99 per maand, te regelen in MijnKPN.

 


Welkom hier @Kees1974! Bedankt voor je vraag op ons KPN Forum. Excuses voor de late reactie. Het is hier momenteel erg druk. Als het goed is zie je na het inloggen in MijnKPN je internet abonnement wél staan onder het kopje ‘Producten’ en krijg je de melding dat je (nog) geen gebruik kunt maken van KPN Veilig. Bijzonder dat hij de KPN Veilig licenties niet herkent. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kijk ik even of er aan onze kant iets ontbreekt. 


We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!


Reageer