Skip to main content

Onlangs voor ons appartement een KPN pakket voor internet en TV afgesloten. Hierbij gekozen voor 200mbit pakket omdat hier al direct KPN veilig bij in zou zitten. Ik heb een KPN-id maar ik kan niet inloggen op KPN veilig omdat ‘deze niet in het pakket zou zitten’. Graag wil ik weten hoe ik KPN veilig kan aanzetten.

Hallo @mnqsbl ,

Hangt af van de contractvorm bij KPN af. Bij sommige vormen zit “KPN veilig” gratis in het contract. Dit staat dan ook op de factuur, blad overzicht.

Door in te loggen op “MijnKPN” met een  KPN-ID is dit ook te zien bij “producten”

Link: MijnKPN direct inloggen | Regel alles snel & eenvoudig | KPN

Als KPN veilig in het contract zit is dit te regelen via link: KPN Veilig

Op die pagina staan dan ook de apparaten die van KPN veilig gebruik maken.

Groet Bart


Hi! Bedankt voor het antwoord. Daarin is mijn product ook niet goed zichtbaar en kan ik ‘thuis’ via de app niet toevoegen. Via PC wel maar dan kan ik alsnog mijn type en alles niet zien. Via de telefoon heb ik een abonnement mét veilig erin afgesloten dus die hoort erbij te zitten


Hallo @mnqsbl ,

Als je  forumprofiel  is ingevuld (met klantnummer(s) etc.)  kan een moderator op dit forum de contracten bekijken en duidelijkheid geven.

Hier geen persoonlijke informatie plaatsen. Alleen in het forumprofiel met de kopjes Privé.

Door drukte kan het wel enkele dagen duren voor een reactie.

Groet Bart


Bedankt! gaat het om abonnementsnummer bij klantnummer?


Hallo @mnqsbl ,

Lijkt me wel.

Invullen klantnummer (Internet) en klantnummer (mobiel)

Groet Bart


Hoi @mnqsbl. Welkom op het KPN Forum. Ik heb het gelijk voor je nagekeken. KPN Veilig (5 apparaten) is al actief in het Hussel Internet abonnement. Ik zie dat je inmiddels ook al een KPN ID hebt aangemaakt en daaraan jouw Hussel Internet abonnement hebt gekoppeld. Door in te loggen op deze pagina met jouw KPN ID kan je KPN Veilig installeren. Op de pagina Veilig online met KPN Veilig vindt je meer informatie. Laat je mij ons weten of het is gelukt?


Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat het is gelukt om KPN Veilig te installeren. Als dit niet het geval is, dan hoor ik het graag!