Skip to main content
Beantwoord

KPN veilig niet beschikbaar via Budget alles in 1 verbinding?

• August 25, 2021
  • 3 reacties
  • 459 keer bekeken

Ik heb internet en televisie bij Budget Alles in 1. Dit is van KPN. Ik heb een KPN ID aangemaakt en de app geïnstalleerd. Ik kreeg een mail dat ik KPN veilig kon installeren maar dit lukt niet. Ik krijg als foutmelding dat ik niet ingelogd ben op een KPN verbinding. Toch zou ik graag KPN veilig installeren, wat moet ik doen?

Beste antwoord door Maja van KPN

Hi @Sjaanie, ik zie dat @JanD je al uit heeft gelegd hoe het zit, een Budget abonnement is niet te koppelen aan een KPN ID en KPN Veilig is zodoende alleen beschikbaar voor klanten die een contract bij KPN zelf zijn aangegaan. Ik was benieuwd of Budget misschien zelf een bepaalde vorm van beveiliging beschikbaar heeft, maar op de website kom ik het volgende tegen: ‘Wij bieden geen KPN Veilig aan. Je zult dus zelf moeten zorgen voor eventuele internetbeveiliging.’. Helaas niet dus!

KPN veilig is gebaseerd op de beveiligingssoftware van F-Secure, wellicht kan je daar een pakket afnemen om dezelfde mate van beveiliging te ontvangen :slight_smile:

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

• August 25, 2021

Hallo @Sjaanie , klant bij KPN worden, zelfs Telfortklanten die vorig jaar ingelijfd zijn door KPN krijgen dat niet maar zo zonder eerst 'echt' KPN-klant te worden.

• Auteur
  • August 25, 2021

oke helder, bedankt voor je snelle antwoord!

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 25, 2021

Hi @Sjaanie, ik zie dat @JanD je al uit heeft gelegd hoe het zit, een Budget abonnement is niet te koppelen aan een KPN ID en KPN Veilig is zodoende alleen beschikbaar voor klanten die een contract bij KPN zelf zijn aangegaan. Ik was benieuwd of Budget misschien zelf een bepaalde vorm van beveiliging beschikbaar heeft, maar op de website kom ik het volgende tegen: ‘Wij bieden geen KPN Veilig aan. Je zult dus zelf moeten zorgen voor eventuele internetbeveiliging.’. Helaas niet dus!

KPN veilig is gebaseerd op de beveiligingssoftware van F-Secure, wellicht kan je daar een pakket afnemen om dezelfde mate van beveiliging te ontvangen :slight_smile: