Skip to main content

Kpn veilig werkte niet meer op de gsm. Uiteindelijk app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. De app staat wel op Gsm maar kan niet verder, verwijst iedere keer naar netwerk controleren en opnieuw proberen. Mijn net werk is goed , alles doet het behalve de kpn veilig. Storingen zijn er niet volgens kpn. Dus waar dit onder valt begrijp ik niet, maar belangrijker hoe op de lossen?

Log in op KPN Veilig, geef de licentie vrij op de GSM en installeer KPN Veilig opnieuw op de GSM @Marrien 

 


Hallo @Marrien ,

Heeft jouw telefoon wel minimaal: 

  • Android 10.0 of nieuwer
  • iOS 16.6 of nieuwer

 

Dat zijn de minimale systeemvereisten. 

bron : https://help.f-secure.com/product.html#home/total-android/latest/nl/concept_13BD6B171A434F1C83758688C2A39884-latest-nl


Ja gsm heeft 11 heeft het ook altijd gedaan . Sterker bij mijn vrouw werkt het gewoon goed zelfde ruimte. 

Ga even op de laptop kijken inloggen en kijken dat mijn gsm nog tot de licentie gebruikers hoort. Al zou het vreemd zijn gisterenavond had gewoon nog kpn veilig en  vanmorgen was er een probleem?


Nou het wordt erg vreemd. Mijn telefoon stond gewoon goed zijnde licentie deelnemer. Maar de app doet het niet? Nu had ik nog 1 licentie over dus ik heb gewoon een nieuw apparaat toegevoegd en jawel het werkte direct. Nu heb ik wel 2 licenties op mijn telefoon. Blijft vreemd en ik denk dat kpn toch eens goed moet kijken of die draadjes allemaal wel kloppen, ergens zit een plug niet goed.maat Oke bedankt voor de reacties, zodoende ben ik toch naar de licenties gaan kijken👍


Dan zou ik die licentie die het niet goed doet verwijderen, die kun je dan weer ergens anders voor gebruiken. 2 actieve licenties op 1 apparaat is zinloos en vergroot de kans op storingen.

Je kunt het nog slimmer aanpakken, verwijder beide licenties op de GSM

gebruik de F-secure-tool voor het verwijderen van F-secure software zodat je GS 100% vrij is van KPN-Veilig software en begin met een schone installatie.

De verwijdertool kun je vinden via onderstaande link:

https://community.f-secure.com/common-home-en/kb/articles/5432-how-to-uninstall-f-secure-security-products-on-an-android-device


Idd is slimmer en werkt weer perfect, bedankt Jan👍


Idd is slimmer en werkt weer perfect, bedankt Jan👍

Fijn om te lezen dat het goed werkt @Marrien , bedankt voor de update.

 


Reageer