Skip to main content

Heb nu precies hetzelfde probleem, gisteren pats door kpn eraf gegooit en zoals ze zeggen hebben ze een seintje gegeven om mijn nieuwe provider te koppelen en tot heden gisteren 17.00 al geen internet en nog niet word van kastje na de muur gestuurd terwijl de wijkcentrale me verbinding aan moet zetten 

 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je aangemaakt. 
 

Heb nu precies hetzelfde probleem, gisteren pats door kpn eraf gegooit en zoals ze zeggen hebben ze een seintje gegeven om mijn nieuwe provider te koppelen en tot heden gisteren 17.00 al geen internet en nog niet word van kastje na de muur gestuurd terwijl de wijkcentrale me verbinding aan moet zetten 

Ik begrijp het niet helemaal. Heb je een overstap aangevraagd of iets in die richting? Dan gebeurd het wel eens dat de lijn eerder wordt overgenomen door de nieuwe provider of er is iets anders aan de hand. Kan een hele hoop zijn maar het hoeft lang niet altijd in de wijkcentrale te zitten.


Ik vind het een beetje gek dat KPN je wijkkast of wijkcentrale niet kan vinden. Die informatie moeten ze echt in hun systeem hebben staan.


Die kunnen ze vast wel vinden haha maar ben overgestapt en gisteren zou dit ingegaan moeten zijn maar heb nergens geen verbinding geen tv geen internet totaal niks dus heb net me nieuwe provider maar weer gebeld word van kastje naar de muur gestuurd heel irritant dit 

 


Dan bestaat de kans dat de nieuwe provider al heeft aangegeven dat KPN de lijn mag stopzetten als er gebruik gemaakt is van overstapservice. Het komt ook wel eens voor dat een provider de lijn te vroeg overneemt, dat er bijvoorbeeld op datum-X een wijziging in de infrastructuur uitgevoerd wordt terwijl de levering pas staat op datum-Y.


Levering was gisteren ben er om 16.55 afgegooid door kpn omdat de levering gisteren zou zijn tot heden nog steeds geen internet of tv 


@Linda Vos-Gesu Wie is de nieuwe provider en heb je van hen nieuwe spullen gekregen? (modem/router, e.d.)


Ja alles is door een monteur geïnstalleerd 13 januari 


Dus een monteur van de nieuwe provider heeft alles geïnstalleerd maar dat heeft nooit gewerkt? Dan is dat echt een kwestie van de nieuwe provider bellen ben ik bang. Als zij de levering gereed melden dan stoppen de KPN-diensten automatisch, dat blijft niet oneindig doorlopen.

Misschien begrijp ik het verkeerd, kan ook.


Inmiddels terug naar kpn gegaan! Ze hadden het verkeerd gedaan en kon dan pas 14 februari weer internetten doei mijn werk gaat ook door enz dus blijf lekker bij kpn en stap nooit meer over morgen weer internet