Skip to main content

Verhuizing 21 oktober doorgegeven, alleen nog geen "glasvezelkastje” of zoals KPN het volgens mij noemt "FTU” in huis. Glasvezelkabel ligt wel al binnen. Na meerdere (lees veel) telefoontjes met zowel KPN als KPN Netwerk, nog geen stap verder. KPN verwijst naar KPN Netwerk en KPN Netwerk naar zijn aannemer. Niemand kan iets zeggen over wanneer ik normaal werkend internet en televisie heb. KPN is zeer behulpzaam met het geven van internetbundels zodat we niet helemaal verloren zijn, maar deze verbindingen zijn niet super - en knallen er vaak uit. 
Ik blijf van het kastje naar de muur gestuurd worden - kan iemand aangeven wanneer ik eindelijk het kastje in mijn huis aangesloten kan krijgen en de service kan krijgen waarvoor ik middels mijn abonnement voor betaal?

Hoi @DaniëllevdH, welkom hier. 

Wat een gedoe zeg allemaal. Ik snap heel goed dat je graag een stabiele verbinding wilt. Heb je hier inmiddels al duidelijkheid over?

Of nog steeds niet, dan hoor ik dat graag. Zou je dan ook gelijk jouw profiel van gegevens willen voorzien. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt. Je mag natuurlijk ook, als je dat makkelijker vind, bellen met 0800-0402.


Hi Bart, 

Ik heb een berichtje gehad - zie onderstaand:

De huisaansluiting zal in week 49 worden gemaakt en de administratieve oplevering vind plaats in week 50. Dit kan nog verschuiven als de aannemer tegen onvoorziene omstandigheden aan loopt. Indien er nog een afspraak gemaakt moet worden neemt de uitvoerder contact met u op.

Verder nog niets gehoord, aangezien het nu week 49 is, hoop ik dat er snel contact wordt opgenomen voor een afspraak

 


Dan zou er toch snel een reactie moeten komen. Voor de zekerheid heb ik nog even melding gemaakt bij de back office. Zij gaan er ook nog even weer naar kijken. Hoor graag weer van je als je iets gehoord hebt. 


Net contact met de back office gehad, nog steeds geen oplossing/datum. Er wordt weer naar KPN Netwerk gemaild. Sorry, maar dit schiet niet op. Heeft het zin om nogmaals een klacht in te dienen? Heb dit al gedaan zowel bij KPN als bij KPN Netwerk… tot nu toe zonder resultaat

 


Nee dat heeft niet zo veel zin helaas. Ik zie de melding. ook dat mijn collega gemaild heeft met het verzoek een afspraak met je te maken. Daar is het even wachten op. Ik kan er nu helaas niet meer van maken. Mocht je in de loop van volgende week nog niets hebben gehoord, dan hoor ik dat graag. 


Goedenavond 

Inmiddels is het eind week 50 en nog steeds geen afspraak met de aannemer. Kerstdagen komen eraan en zou graag voor die tijd nog aangesloten willen zijn.. enig idee wat ik nog kan doen?


Ik vind het spijtig om te lezen dat er nog geen afspraak is. Ik heb deze melding dan ook weer doorgezet. Ik hoop echt dat er snel actie komt.