Skip to main content

Hoi alle!

Ik heb een probleem.

Het wil maar niet lukken om de wifi manager van kpn te gebruiken.

Zelf al telefonisch contact gehad met kpn,maar konden me ook niet verder helpen.

Ik hoop enorm dat iemand me verder kan helpen.

Ik geef toestemming om de gegevens op te halen en daarna stopt het hele proces.Zie afbeelding.

Dank alvast!

 

Wat voor type modem gebruik je?


Wat voor type modem gebruik je?

 

De box 12....zwart.


 

Ik weet ook niet of je ook via een ander browser hebt geprobeerd. Chrome, Edge of Safari. Probeer dat eerst en voer dan pas onderstaande instructie als het nog steeds niet werkt.
 

Probeer je KPNID te ontkoppelen van al je internet producten zie ->


Zorg dat je daarna op je wifi zit zodat je weer je kpn id koppelt aan je product.

Probeer dan weer https://www.kpn.com/internet/wifi/manager.htm


 

Ik weet ook niet of je ook via een ander browser hebt geprobeerd. Chrome, Edge of Safari. Probeer dat eerst en voer dan pas onderstaande instructie als het nog steeds niet werkt.
 

Probeer je KPNID te ontkoppelen van al je internet producten zie ->


Zorg dat je daarna op je wifi zit zodat je weer je kpn id koppelt aan je product.

Probeer dan weer https://www.kpn.com/internet/wifi/manager.htm

 

Allereerst bedankt voor het meedenken.

Heb de genoemde stappen zeer nauwkeurig doorlopen, echter zonder resultaat.

Het knopje verder blijft maar grijs.

 


Hoi @Michael.V, goed dat je dit aankaart. Vaak is de oorzaak van een niet (goed) werkende Wifi Manager een nog openstaande order. Of het hebben van meerdere vaste producten in je MijnKPN. Maar dat is bij jou niet het geval. Dus hebben we er even dieper naar gekeken. Blijkt een algemener dingetje te zijn waarbij de Wifi Manager zich verslikt op een stukje informatie die hij binnenkrijgt van ons systeem. Technisch verhaal, ga ik je verder niet mee vermoeien. Het is in ieder geval iets dat wij in de code van de Wifi Manager moeten aanpassen. Dus dat gaan we doen. 'k Heb niet van te voren een datum dat dit dan verholpen is, maar ik verwacht een werkdag of 5. Ik kom er bij je op terug als ik een update heb.


Hoi @Michael.V, goed dat je dit aankaart. Vaak is de oorzaak van een niet (goed) werkende Wifi Manager een nog openstaande order. Of het hebben van meerdere vaste producten in je MijnKPN. Maar dat is bij jou niet het geval. Dus hebben we er even dieper naar gekeken. Blijkt een algemener dingetje te zijn waarbij de Wifi Manager zich verslikt op een stukje informatie die hij binnenkrijgt van ons systeem. Technisch verhaal, ga ik je verder niet mee vermoeien. Het is in ieder geval iets dat wij in de code van de Wifi Manager moeten aanpassen. Dus dat gaan we doen. 'k Heb niet van te voren een datum dat dit dan verholpen is, maar ik verwacht een werkdag of 5. Ik kom er bij je op terug als ik een update heb.

 

Oke duidelijk verhaal Erik!

Dank alvast.

Ik wacht het even af👍


Beste @Erik_ 

Nu 5 dagen geleden,

Wil ik even laten weten dat de manager het nog steeds niet doet.

Groetjes Michael


Beste @Erik_

 

Is er ondertussen nog nieuws?

De manager doet het helaas nog steeds niet.

Gr.


Hoi @Michael.V, goed dat je dit aankaart. Vaak is de oorzaak van een niet (goed) werkende Wifi Manager een nog openstaande order. Of het hebben van meerdere vaste producten in je MijnKPN. Maar dat is bij jou niet het geval. Dus hebben we er even dieper naar gekeken. Blijkt een algemener dingetje te zijn waarbij de Wifi Manager zich verslikt op een stukje informatie die hij binnenkrijgt van ons systeem. Technisch verhaal, ga ik je verder niet mee vermoeien. Het is in ieder geval iets dat wij in de code van de Wifi Manager moeten aanpassen. Dus dat gaan we doen. 'k Heb niet van te voren een datum dat dit dan verholpen is, maar ik verwacht een werkdag of 5. Ik kom er bij je op terug als ik een update heb.

 

Ietwat vertraagd, maar ik heb zojuist bericht gekregen dat het vanmorgen is opgelost. Dus als je het nog eens zou willen proberen, @Michael.V?


Ietwat vertraagd, maar ik heb zojuist bericht gekregen dat het vanmorgen is opgelost. Dus als je het nog eens zou willen proberen, @Michael.V?

 

Beste @Erik_

Ontzettend bedankt,

De manager werkt weer naar behoren!

Dank voor de inspanning 👍

Gr.