Skip to main content

Wil graag de WiFi punten retourneren , hoe en welk adres

Ligt eraan hoe ze gekocht zijn.  Zie hier het stappenplan. 

In de winkel, bij een monteur of telefonisch gekocht?

Heb je apparatuur gekocht bij het afsluiten of wijzigen van je abonnement?
Heb je het gekocht in de kpn winkel, via een monteur, telefonisch of via chat toen je contact met een kpn medewerker had ?
Dan kun je het product binnen 14 dagen retourneren in een kpn winkel met het aankoopbewijs.

Bij apparatuurvoorthuis.kpn.com gekocht?

Het gaat hierbij bijvoorbeeld om een wifiversterker, een chromecast of een DECT-huistelefoon, gekocht bij de webshop apparatuurvoorthuis.kpn.com.

Je hebt 14 kalenderdagen om de bestelling te annuleren en de spullen kosteloos te retourneren.

Terugsturen?

Volg de retourstappen in de bevestigingsmail of de brief die bij de bestelling zit.
Je hebt je bestelnummer nodig.
Kom je er niet uit? Bel dan het nummer wat in de brief of mail staat.


Hi @Nasa, goede vraag. Welkom op het KPN forum! :) 

KPN- apparatuur terugsturen

Wil je KPN-apparatuur retourneren? Dat kan natuurlijk. Wat je doet verschilt per apparaat en per situatie: na het annuleren of wijzigen van je bestelling, binnen 14 dagen retourtermijn, of is het apparaat defect? 

Wat je precies moet doen om je apparatuur terug te sturen, of te laten repareren vind je op: Terugsturen KPN apparatuur. 
In het stappenplan kun je precies aangeven wat jouw situatie is :)


Zo te zien hebben, @DennisA78 en ik precies op hetzelfde moment een antwoord gepost ;) 


Zo te zien hebben, @DennisA78 en ik precies op hetzelfde moment een antwoord gepost ;) 

 

:smile:  goed bezig :thumbsup_tone2:


Via WiFi manager besteld en in het stappenplan  staat niet hoe de super WiFi’s retourneert?

 

bedankt dat jullie meedenken 👍

 


Hi @Nasa, graag gedaan :) 

Ik snap de verwarring wel, bij stap twee van het stappenplan vind je nergens meer terug dat het gaat om een bestelling met de Wifi Manager. Ik heb de feedback doorgegeven. Dat kan wat handiger geformuleerd worden. 

Aankopen in de Wifi Manager retour via de KPN winkel
Aankopen via de WiFi Manager kunnen binnen 14 dagen in een KPN Winkel met het het aankoop-/leverbewijs geretourneerd worden. De verpakking moet zo goed mogelijk in tact zijn, en het product compleet in de doos. Hier vind je een KPN winkel bij jou in de buurt