Skip to main content

Ik heb sinds kort KPN als provider en heb twee wifi extenders van KPN.  Als ik nu op mijnKPN kijk bij Status/Apparaten, zie ik dat er apparaten verbonden zijn aan beide extenders, maar ook dat er een aantal apparaten (waaronder mijn laptop die ook aan dit wifi netwerk hangt) staan onder “Niet verbonden apparaten”.  Ik snap niet met welk device die dan verbonden zijn want ze werken wel en zijn verbonden met wifi en internet. De vraag is dus, met welk apparaat zijn die “niet verbonden apparaten” dan wel verbonden?

dank je

Heb je de wifi van de box12 uitgezet? Kan zijn dat je daarnee verbonden bent. 

Onderste knopje links op de box 15sec ingedrukt houden.


Ik was in de veronderstelling dat het modem door installatie van superwifi zijn eigen wifi zou uitzetten. Is dat niet het geval dan?


Ik was in de veronderstelling dat het modem door installatie van superwifi zijn eigen wifi zou uitzetten. Is dat niet het geval dan?

Nee.


Ik was in de veronderstelling dat het modem door installatie van superwifi zijn eigen wifi zou uitzetten. Is dat niet het geval dan?

Nee.

Dank je


Heb je de wifi van de box12 uitgezet? Kan zijn dat je daarnee verbonden bent. 

Onderste knopje links op de box 15sec ingedrukt houden.

Ok, dank je


Ik was in de veronderstelling dat het modem door installatie van superwifi zijn eigen wifi zou uitzetten. Is dat niet het geval dan?

Dat is wel zo bedacht maar werkt in de praktijk nog niet goed. Vandaar dat je het, het beste zelf uit kunt zetten op de manier die @DennisA78  aangeeft:

Heb je de wifi van de box12 uitgezet? Kan zijn dat je daarnee verbonden bent. 

Onderste knopje links op de box 15sec ingedrukt houden.


Ik vind het eigenlijk prima dat het modem ook nog wifi punt is. Dan heb ik kennelijk 3 wifi punten in huis. Dus dan laat ik het zo.

Dank je voor je reactie.