Skip to main content

Waarom is er nog steeds de mogelijkheid op de website van KPN om een afspraak te maken voor een winkel bezoek? Je krijgt een bevestigingsmail met een nummer en de instructie om jezelf te melden in de winkel.

Ik had dit gedaan voor de winkel in Weert en ben dus 20km heen en 20 km terug gereden, plus parkeerkosten kwijt, om in de winkel toegesnauwd te krijgen. “afspraken doen we niet meer aan” 

Ben onverrichter zaken naar huis gegaan om dat het achteraan sluiten in een rij van 5 wachtende klanten mij een beetje te gortig was, gezien de snelheid waarmee mensen geholpen werden. En ik simpelweg geen tijd had om 2 uur in die winkel rond te hangen.

Slechte zaak en zeer misleidend zoals het op de website gesuggereerd wordt. 

Hoi @Paul Raaijmakers, welkom hier. 

Dat is balen zeg, ik begrijp dan ook goed dat je het misleidend vindt. En nog meer dat je ook niet geholpen kon worden omdat je lang moest wachten. 😞 Dat is niet heel netjes. 

Ik heb in ieder geval melding gemaakt van het feit dat de afspraak niet gehonoreerd werd. 

Is er nu iets waarbij ik je kan helpen? Bellen mag natuurlijk ook, dat kan via 0800-0402.