Skip to main content

Vanochtend werd een glasvezel kastje bij ons in de meterkast gemonteerd met naam: “KPN Netwerken”. Deze moet nog worden aangesloten in de woonkamer. Kunt u een monteur langs sturen? En een afspraak maken?  De groeten Peter Grün

 

Admin: privégegevens en dubbele reacties verborgen. Dit is een openbaar forum

Hallo @peter.gruen 

Dit is een openbaar forum, haal aub je privégegevens weg. Zet het (privé) in je forumprofiel.
Gebruik de drie puntjes rechtsonder je bericht(en) en dan ‘Bewerk’.


Goedenavond @peter.gruen!

Jouw privégegevens hebben wij weggehaald omdat ze anders openbaar staan. 
Ik begrijp dat er nog iets aangesloten moet worden in de woonkamer: gaat het om het modem of moet het glasvezelaansluitpunt verplaatst worden naar de woonkamer?

Op jouw adresgegevens kan ik geen KPN abonnement of een aanvraag voor een abonnement terug vinden, dus ik lees graag een toelichting op jouw vraag!


Graag een afspraak maken voor aansluiting glasvezelkastje in mijn meterkast met radio/tv. Ik zit bij Ziggo.


Graag een afspraak maken voor aansluiting glasvezelkastje in mijn meterkast met radio/tv. Ik zit bij Ziggo.

Dus je gaat de overstap naar KPN maken?

Zit er alleen een wit kastje zonder stroomaansluiting of is er al een zwart kastje geplaatst die ook op de stroom aangesloten is?

Plaats anders eens een foto van dat kastje.


In principe gaat dat allemaal automatisch.  Dat de aansluiting in huis is wil nog niet zeggen dat het allemaal klaar is. Aan de andere kant moet ook veel gebeuren.  Tussen het aanbrengen van de aansluiting in huis en het daadwerkelijke opleveren kan zomaar een half jaar tussen zitten. Kijk op kpnnetwerk.nl voor de status.  


Hallo @peter.gruen 

Graag een afspraak maken voor aansluiting glasvezelkastje in mijn meterkast met radio/tv. Ik zit bij Ziggo.

 

Ziggo maakt geen gebruik van de glasvezel van KPN Netwerk.

Alleen als je overstapt naar KPN of één van de andere providers die leveren via die glasvezel wordt die verder aangesloten.

Ben je van plan om over te stappen?