Skip to main content

Hoe kan ik KPNnetwerk overtuigen dat in mijn 2 jaar oude woning alleen glasvezel ligt? Ik wacht al weken om televieserie te kunnen kijken en te internetten. Zij zeggen dat het er niet ligt maar ze moeten het gewoon vrijgeven. Zij stuurden tijdelijk digitenne maar zonder signaal werkt dat niet en ook dat wisten ze. Directie van KPN grijp aub in en zorg dat deze waanzin niet door blijft gaan maar dat ze gewoon de aansluiting regelen zodat ook ik tv kan kijken en internetten. 

Hallo @Mulderruud als je via www.kpnnetwerk.nl de status van je verbinding opvraagt via je postcode/huisnummer, wat zie je dan staan?

 


Dat hij niet is vrijgegeven. Ze zeggen dat het is asngelegd tot de voorgevel terwijl hij al 2 jaar heden tot in de woonkamer is aangelegd


Dat hij niet is vrijgegeven. 

Dat klinkt alsof er nog een eigen bijdrage betaald moet worden. Zou dat kunnen? Wie heeft het aangelegd?


KPN heeft zelf aangelegd maar ze sturen je van het kastje naar de muur en niemand durft verantwoordelijkheid te nemen 


Kan je eens een foto plaatsen van de glasvezelaansluiting in jouw woning?


Zal ik doen zodra ik thuis ben


@Mulderruud : Welke woonplaats woon jij?  En weet je al meer?  


Vlissingen en ik weet nog steeds niets meer


Ik lees dat ook Delta glasvezel heeft aangelegd in Vlissingen. Heeft u dus 2 glasvezelaansluitingen in huis?


Ja


Zoals wjb al eerder voorstelde zou ik een foto plaatsen van beide glasvezelaansluitingen als je thuis bent. Wel een luxe als je keuze hebt tussen meerdere aanbieders.


Ik heb de foto’s al geplaatst


Ik heb de foto’s al geplaatst

Ik zie nog geen foto's staan.

Je kunt een foto plaatsen met dat knopje met die twee bergjes boven het reageervak.


Zou jij je gegevens in je profiel kunnen zetten en mij daarna hier een seintje geven, @Mulderruud ?

 

(de foto's zijn nog steeds zéér welkom trouwens. We zien ze nog niet staan)


Foto’s staan erin 


Wij zien nog steeds geen foto's @Mulderruud ...


Ik ook niet.   Heb je de foto's wel op de harde schrijf staan? Of knip en plak je? Want dat laatste wil nog wel eens mislukken. 

Uploaden is het beste. 


@JanD: dat er glasvezel beschikbaar is. Maar inmiddels zijn ze wakker geworden en is backoffice bezig om een afspraak in te plannen voor een monteur. Zal mij overigens benieuwen hoe lang dat ook weer gaat duren. Zit inmiddels al weken zonder tv en een zeer trage mobiele wifi.


Heb je nu een noodpakket, @Mulderruud ?  Zo ja, zit daar geen digitenne bij?


Er zit wel Digitenne bij maar er is hier geen signaal en dat heeft KPN bevestigd. Dus aan dat pakket heb ik niets behalve een zeer traag werkend mobiel WiFi. 


En is er al wat concreets uit die backoffice gekomen?


Ik wacht nog steeds op antwoord 


@Mulderruud, Wij hebben nog altijd geen foto gezien van jouw glasvezel aansluiting. Ik hoop dat je die alsnog kunt plaatsen. Dat kan je doen m.b.v. het knopje met de twee bergjes boven het reageervak.


 


Opnieuw geen foto @Mulderruud..

Wat lukt er niet, waar loop je tegenaan?

 

Â