Skip to main content
Beantwoord

krijg geen mails meer over factuur

  • October 4, 2020
  • 2 reacties
  • 44 keer bekeken

Ik krijg al maanden geen mails meer dat er een nieuwe factuur is. Zowel voor ons mobiele abonnement als ons tv/internet abonnement.Kan dit aangepast worden?

Beste antwoord door Maja van KPN

Hmm, dat is wel bijzonder @SBOL, je hoort de facturen binnen te krijgen op het mailadres waarmee je ook je MijnKPN aan hebt gemaakt.

Zou je eens kunnen kijken of je ze daar wellicht bij de spam of in de map met ongewenste email hebt zitten? Zo nee, zou je dan in willen loggen bij MijnKPN en kijken of je daar je abonnementen wel gekoppeld hebt en je facturen in kunt zien?

Als dat allemaal goed gaat en je hebt echt niks ontvangen in de mail, zou je dan je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Het mailadres waar de facturen op binnen horen te komen mag je invullen in het opmerkingsveld :slight_smile:

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 8, 2020

Hmm, dat is wel bijzonder @SBOL, je hoort de facturen binnen te krijgen op het mailadres waarmee je ook je MijnKPN aan hebt gemaakt.

Zou je eens kunnen kijken of je ze daar wellicht bij de spam of in de map met ongewenste email hebt zitten? Zo nee, zou je dan in willen loggen bij MijnKPN en kijken of je daar je abonnementen wel gekoppeld hebt en je facturen in kunt zien?

Als dat allemaal goed gaat en je hebt echt niks ontvangen in de mail, zou je dan je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Het mailadres waar de facturen op binnen horen te komen mag je invullen in het opmerkingsveld :slight_smile:


Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • October 12, 2020

Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!