Skip to main content

ik probeer thuis te werken, mijn internet werkt gewoon, dat geeft geen probleem maar ik krijg geen verbinding met het thuiswerknetwerk op de zaak. ze hebben alles op mijn computer geinstalleerd en daar werkte het prima, maar thuis krijg ik geen verbinding. Dus heb ik een laptop meegekregen waarop alles geinstalleerd is en die op mijn werk gewoon verbinding geeft maar ook nu krijg ik thuis het niet voor elkaar om verbinding te krijgen. Ik kreeg het advies om bij de kpn na te vragen of er misschien een update niet aan mijn experia box v8 is doorgevoerd, deze aardige mevrouw kon mij ook niet helpen maar heeft me door verwezen naar dit forum met de hoop dat u misschien nog suggesties heeft. Ik hoor graag van u.

Hallo @PP719, welkom op het forum! Sorry voor de late reactie, het is nogal druk. Ik begrijp dat je dan vanuit huis verbinding maakt het netwerk op kantoor via een VPN verbinding? Dat werkt over het algemeen prima, mits het allemaal goed ingesteld is. Wij doen verder namelijk niets met dat verkeer, behalve het doorgeven. Kun je aangeven welk VPN programma je gebruikt? Welk VPN protocol wordt er gebruikt?


Je hebt niet meer gereageerd., PP. Ik ga ervan uit dat dit betekent dat het probleem is opgelost. Mocht dat toch niet zo zijn, reageer alsnog en beantwoord de eerder gestelde vragen. Neem ook, als je dat nog niet (weer) gedaan hebt, contact op met de IT afdeling van je werk.