Skip to main content
Beantwoord

Krijg herinnering om Experia Box terug te sturen, maar monteur heeft deze al meegenomen

• October 14, 2021
  • 3 reacties
  • 71 keer bekeken

Hi, 

Mijn monteur heeft mijn experia Box V8 meegenomen. Maar ik krijg nog steeds brieven en mailen dat ik mijn experia Box moet terugsturen. Wat zal ik doen? 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Goedemorgen en welkom op het forum @StevenWan. Als de monteur de apparatuur mee heeft genomen, valt er natuurlijk niets terug te sturen. Zou je jouw profiel willen invullen en mij hier dan een seintje willen geven? Zorg ik ervoor dat in onze administratie alsnog goed verwerkt wordt dat er voor jou niets retour te sturen valt. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 15, 2021

Goedemorgen en welkom op het forum @StevenWan. Als de monteur de apparatuur mee heeft genomen, valt er natuurlijk niets terug te sturen. Zou je jouw profiel willen invullen en mij hier dan een seintje willen geven? Zorg ik ervoor dat in onze administratie alsnog goed verwerkt wordt dat er voor jou niets retour te sturen valt. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 17, 2021

@Jeroen_dB Dank u wel meneer! Ik heb mijn klantnummer toegevoegd op mijn profiel. Is dat genoeg informatie voor u?

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Zo is het genoeg informatie @StevenWan. Ik heb hier nu in de administratie aangegeven dat de oude modem reeds door de monteur is meegenomen. Mocht je je onverhoopt nog verzoeken krijgen tot retourneren, die kun je verder negeren.