Skip to main content

Hi,

Ik heb gezocht op het forum en vind wel gerelateerde onderwerpen, maar geen antwoord op deze vragen:

Ik ben verhuisd en de nieuwe bewoners hebben het KPN contract overgenomen. Ik heb het modem en de TV ontvanger nog niet teruggestuurd omdat ik ervan uitging dat de nieuwe bewoners deze ook zouden overnemen.

Wordt er nu nog een retourdoos vanuit KPN verzonden en zo nee, als ik het zelf in een doos retour stuur naar het antwoordnummer, moet ik er dan een briefje bij doen met mijn gegevens zodat KPN weet van wie het afkomstig is?

Mvg JabberJay

Hallo @JabberJay ,

Om te beginnen is het belangrijk dat je het abonnement opzegt bij KPN. Dat kan bv telefonisch via 0800-0402 of via de chat.

Normaal gesproken stuurt KPN dan een tijdje later inderdaad een retourdoos.

Maar je kunt (aangezien je daar natuurlijk niet meer woont) ook gewoon een eigen doos gebruiken. 

 

Als je het abonnement opgezegd hebt, kun je de apparatuur het sturen naar het antwoordnummer: 
 

KPN

Antwoordnummer 10119

2400VB Alphen aan den Rijn

Stop een briefje met je (oude- en nieuwe)adresgegevens in de doos en bewaar het verzendbewijs goed wat je ontvangt bij het Post-NL-inleverpunt. 

 

 


Hi,

Ik heb gezocht op het forum en vind wel gerelateerde onderwerpen, maar geen antwoord op deze vragen:

Ik ben verhuisd en de nieuwe bewoners hebben het KPN contract overgenomen. Ik heb het modem en de TV ontvanger nog niet teruggestuurd omdat ik ervan uitging dat de nieuwe bewoners deze ook zouden overnemen.

Wordt er nu nog een retourdoos vanuit KPN verzonden en zo nee, als ik het zelf in een doos retour stuur naar het antwoordnummer, moet ik er dan een briefje bij doen met mijn gegevens zodat KPN weet van wie het afkomstig is?

Mvg JabberJay

Hoi @JabberJay. Zoals ik begrijp heb je een contractovername van jouw KPN diensten  gedaan met de nieuwe bewoners van jouw oude woning. Als dat het geval is dan mag/moet je alles laten staan (modem, tv-ontvangers) deze horen bij het abonnement die de nieuwe bewoners hebben overgenomen. 


Hallo @JabberJay ,

Om te beginnen is het belangrijk dat je het abonnement opzegt bij KPN. Dat kan bv telefonisch via 0800-0402 of via de chat.

Normaal gesproken stuurt KPN dan een tijdje later inderdaad een retourdoos.

Maar je kunt (aangezien je daar natuurlijk niet meer woont) ook gewoon een eigen doos gebruiken. 

 

Als je het abonnement opgezegd hebt, kun je de apparatuur het sturen naar het antwoordnummer: 
 

KPN

Antwoordnummer 10119

2400VB Alphen aan den Rijn

Stop een briefje met je (oude- en nieuwe)adresgegevens in de doos en bewaar het verzendbewijs goed wat je ontvangt bij het Post-NL-inleverpunt. 

 

 

Ik kom nog even terug op jou @Noordzee, omdat het om een contractovername gaat is het in dit geval niet de bedoeling dat de apparatuur terug naar ons gaat, de nieuwe contractant heeft de apparatuur nog nodig :hugging:


Ah oké @Nico_ , dat is wat wij dachten totdat een KPN monteur zei dat het teruggestuurd moest worden en als dat niet gedaan werd we €150 zouden moeten betalen...


Ah oké @Nico_ , dat is wat wij dachten totdat een KPN monteur zei dat het teruggestuurd moest worden en als dat niet gedaan werd we €150 zouden moeten betalen...

Waarvoor kwam die monteur dan? Kwam die op jullie oude of nieuwe adres?


Top @Nico_ , duidelijk. 

Maar bij de KPN Monteur kennelijk nog niet.

Â