Skip to main content

Ik heb nu stabiel internet van 100 Mbps maar overweeg om dit te upgraden naar 200 Mbps. Mijn vraag is of ik dan pair bonding krijg en daarmee ook nieuwe apparatuur? Ik heb in het verleden extreem slechte ervaringen met het andere aderpaar gehad dus ik wil liever niet upgraden als dat alleen via pair bonding kan.

Hoi @patricknt ,

Als je je postcode en huisnummer in je profiel invult kan een moderator dat controleren.

Pairbonding werkt enkel met een V8, V9 en V10.Als je een ander modem dan hebt zal je een V10 ontvangen.


Ik heb nu stabiel internet van 100 Mbps maar overweeg om dit te upgraden naar 200 Mbps. Mijn vraag is of ik dan pair bonding krijg en daarmee ook nieuwe apparatuur? Ik heb in het verleden extreem slechte ervaringen met het andere aderpaar gehad dus ik wil liever niet upgraden als dat alleen via pair bonding kan.

Een 96-jarige tante van me had een internet- en tv-abonnement van KPN, maar had vanwege haar leeftijd en slechte ogen moeite met het bedienen van de knopjes op de afstandsbediening van KPN. Ik heb haar voor tv toen omgezet naar een Ziggo-abonnement met CI+-module, waardoor ze minder knopjes hoefde in de drukken. Toen het KPN-tv-abonnement verviel stond KPN erop dat haar internetabonnement werd omgezet naar pair bonding en dat er een monteur zou langskomen, maar dat was wat ons betreft helemaal niet nodig. Het KPN-internetabonnement via de enkele lijn voldeed prima. Helaas was KPN niet te vermurwen, en kon ze alleen haar KPN-internetabonnement behouden als ze overging naar pair bonding. Voor mij was dat aanleiding om haar internetabonnement om te zetten naar Budget Alles-in-1. Geen gezeur, en alles werkte als een zonnetje.

Piet.


Hallo @patricknt, ik heb even naar jouw adres gekeken. Als jij 200mbit qua internetsnelheid wenst, dan zal er inderdaad pairbonding moeten plaatsvinden. Op 1 ader is namelijk maximaal 100mbit leverbaar voor jouw adres.Â