Skip to main content

Hallo, ik ben 14 november overgegaan naar kpn en maak gebruik van de overstapservice. Nu heb ik  van ziggo een berichtje rond 13/14 oktober gehad dat ze het stopzetten van mijn ziggo abonnement hebben ontvangen door kpn. Nu mijn vraag krijg ik ook nog een bevestiging van kpn, dat mijn overstap compleet is en ziggo geheel is opgezegt.

Met vriendelijke groet,

waaromikweer.😜

 

Admin: nieuw topic voor je vraag aangemaakt

Hi @waaromikweer,

Als ik het goed begrijp heb je rond 14 oktober een bestelling bij KPN geplaatst en is die op 14 november geleverd. Zodra ons signaal goed op de lijn staat, hoor je zelf een mail van ons te ontvangen dat je bestelling gereed is. Ook ontvangt je oude provider dan een bericht van ons dat levering van hun signaal per direct gestopt kan worden. Het lijkt mij eigenlijk niet meer dan logisch dat je op dat moment óók van Ziggo een bericht hoort te ontvangen dat het abonnement daar beëindigd is. Wij kunnen niet inzien of een abonnement bij een andere provider succesvol stopgezet is nadat wij daar het verzoek voor door hebben gezet, dus dit is niet iets dat ik voor je na kan kijken. Mocht je nog steeds niets van Ziggo gehoord hebben da wil ik je toch aanraden om daar even na te vragen of je abonnement wel echt al stop is gezet 😬