Skip to main content

Ik,kreeg gisteren een doos opgestuurd omdat abo was gewijzigd en of ik de gateway terug wilde sturen. Ik weet nergens van.

admin: eigen topic aangemaakt. Oorspronkelijke topic

Ben je onlangs overgegaan naar glasvezel? Had je hiervoor een 4G-modem in gebruik voor Sneller Internet Buitengebied?

 

Als je over gaat naar glasvezel en je maakt gebruik van SIB dan wordt SIB automatisch stopgezet namelijk omdat deze geen functie meer heeft behalve stof happen. Kan die beter ergens anders weer ingezet worden.


Ik heb wel een 4g modem. Maar in dit buitengebied komt nog lang geen glasvezel. Was het maar zo!


Ik heb wel een 4g modem. Maar in dit buitengebied komt nog lang geen glasvezel. Was het maar zo!

Ah, dat is dan inderdaad gek. In dat geval zou ik even contact op nemen met de klantenservice via 0800-0402. Dan heb je gelijk een reactie. Hier kan het ook maar dan kan het wat langer duren. Vul daarvoor je profiel in met adresgegevens, klantnummer en dergelijke. Deze gegevens zijn alleen voor de moderators inzichtelijk.


Hoi @Joris68, welkom op het forum!

Ik zie dat je een aantal dagen geleden telefonisch contact hebt gehad. Is daarmee alles duidelijk geworden?


Niet echt duidelijk,geworden. 
de klanteservice had ook geen idee waarom, ik kon de doos als niet verzonden beschouwen.

 

gr joris