Skip to main content

Hoi KPN

Ik heb in mijn thuis DSL maar er staat al de glasvezel kabels zijn daarnaast mijn wooning. Kunnen jullie sturen mij deze adapter plus DSL kabel tot jullie oplossen de aansluiting de glasvezel internet ? De Ziggo Coax systeem is helemaal KO, werkt niet meer voor mij. Overstapping service naar jullie, better prijs en service. De modem KPN 12 is goed voor DSL en Glasvezel ook.

 

graag en bedankt

G Marko

 

*Admin: Removed private information

The fiber you see is not from KPN but from T-Mobile. KPN is still planning to start the proces


I see. Then take the DSL 4 point adapter and the DSL cabel and place in the installation package if you may. In my house I have only this 4 dots outlet on my wall - in between till your service comes around. I have marked the option to get a reminder from you as soon as you have fiber optic option in this area. 

 

KPN is still cheaper, and I get wifiboosters for the 12 months long contract.

KPN can only do better :)

 

thanks


Hoi @Prince Marko Gregor ,

Zo’n PTT naar RJ11 verloopstekker zit standaard in het pakket, maar mocht het er per abuis toch geen verloopstekker bij zitten kan je de klantenservice bellen(0800-0402).Of bij een KPN winkel een poging wagen.

 

Ik zie op jouw adres dat 200 down /  62up leverbaar is, is dat voldoende voor je?

Die snelheid is waarschijnlijk met pairbonding, en je krijgt dan een Experia Box V10.Als je daar wifiversterkers op aansluit, gaat de wifi van de V10 uit.Je hebt dan dus maar 2 wifi zenders in je huis.Iets om rekening mee te houden.

 

Haal overigens je adres wel weg, dit is openbaar zichtbaar.

 

 


Hoi @Prince Marko Gregor ,

Zo’n PTT naar RJ11 verloopstekker zit standaard in het pakket, maar mocht het er per abuis toch geen verloopstekker bij zitten kan je de klantenservice bellen(0800-0402).Of bij een KPN winkel een poging wagen.

 

Is de snelheid die leverbaar is bij KPN wel voldoende voor je doeleinden?Bij KPN verschilt dat per adres, namelijk.

 

 

Goed hoor. Ik wacht nog steeds voor de pakket, maar dat is altijd goed te vragen vooraf hoe gaat met ei’.

Bedankt

ik denk de DSL kan de 100mbs, of Ik hoop het wel 😃 Maar dat is zeker weten, dat het moet beter zijn dan deze coax hell kabel ziggo spogetti monster zero oplossing service haha


Er is 200 down /  62up leverbaar bij je @Prince Marko Gregor .

Een nette snelheid, zeker op koper!

dat het moet beter zijn dan deze coax hell kabel ziggo spogetti monster zero oplossing service haha

Op het Ziggo forum is de service best goed, klantenservice is wat minder.


Ik ga deze ontvangen van KPN plus wifiboosters. Ziggo is shit hier, maar iedereen heeft de recht om een eigen mening te geven :)

 


Ok, dan heb je blijkbaar Vplus.Of een 100mb abonnement🙂

 

Ik begrijp je wel hoor wat betreft Ziggo.Maar veel problemen die niet via klantenservice opgelost worden, worden dat wel via het Ziggo forum🙂

 

Laat maar weten of het allemaal goed loopt met aansluiten, mocht je ergens tegen aan lopen , schroom niet om het hier te vragen!


Volgens mij de KPN is de beste dienstlevering bedrijf op dit moment. De T-mobile is zeer duur en klanteservice heeft zero respect voor de mensen, en ja de ziggo heeft echt oude netwerk en duurder prijsen dan de T-mobile, grote grapje.

 

graag en bedankt voor de hulp

Â