Skip to main content

Hier nog steeds een koperverbinding omdat kpn nog geen glasvezel heeft in boekel😡
iedere dag valt hier de wifi verbinding weg of is traag van 800 kbps tot 21 mbps dan weer goed en weer traag. 
wordt er langzamer hand een beetje gek van. 
dochter verbruikt al haar data omdat ze niet op haar telefoon of laptop met wifi vooruit kan en ik kan nog geen youtube filmpje of weet ik wat op mijn telefoon doen omdat het laden zolang duurt. 
al meerdere malen contact gehad met kpn maar die komen met de wifi manager en extra wifi versterkers wat mijn inziens niet nodig is. 
zodra er hier glasvezel van een van de goede providers is ben ik weg al hoewel ik el meerdere jaren klant ben en in het begin zeer tevreden was wordt het nu van kwaad tot erger. 
bellen lukt niet want heb geen zin om 20-40 min te moeten wachten om iemand aan de lijn te krijgen die weer met die wifimanager komt of een wifi versterker probeert te verkopen. 
ik heb zelf al aangedragen om een andere experia box te laten plaatsen maar dat kan het niet zijn zeggen ze dan maar die staat hier al jaren.  

Admin: Titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid van je topic

Welkom bij ons op het forum @Wallyx. Heb je dit alleen via de Wifi, of ook op bekabeld aangesloten apparaten (zoals een computer of tv-ontvanger)? Heb je via een bekabeld aangesloten computer al eens een speedtest kunnen doen om te kijken wat de snelheid dan is?

Met de informatie die je hebt gegeven is het namelijk nog niet duidelijk of we naar het Wifi signaal moeten kijken (en eventueel versterkers) of de verbinding zelf. Op je forumprofiel staan geen gegevens waardoor ik niet mee kan kijken, ik weet alleen wat jij er over vertelt. Kan je er meer over vertellen en je profiel invullen? Dan kan ik meedenken en meekijken.

 

Ook kan je kijken in dit topic, we geven hier meerdere tips voor de Wifi verbinding: Slechte wifi: oplossingen voor trage en wegvallende wifi.