Skip to main content

Ik ben een nieuwe klant van KPN voorheen Telfort.
Tot nu toe heb ik vooral administratief ongemak van de overgang.
 

Zo heb ik de apparatuur binnen een paar dagen na ontvangst van de nieuwe apparatuur terugggestuurd.

En nu krijg ik “Laatste herinnering: Terugsturen apparatuur”. Dat KPN onbereikbaar is en dat je een forum hiervoor moet gebruiken had ik niet verwacht.

Ik verwacht een reactie van iemand van KPN.

Hoi @HJW69. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat je deze herinnering hebt ontvangen, aangezien je alle apparaten al retour hebt gestuurd. Ik zal dit voor je doorgeven aan onze logistieke afdeling. Wil je daarvoor jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achterlaten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dat hebt gedaan? Ik hoor graag van je!


Profiel aangevuld.


Bedank voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb zojuist doorgegeven dat je alle apparatuur al retour hebt gestuurd. De herinnering kan als niet verzonden beschouwd worden. Bedankt voor het doorgeven!


Hier hetzelfde probleem 1jaar later.

Alle apparatuur in doos gedaan , netjes sticker erop en krijg een herinneringsmail dat ik de apparatuur terug moet sturen. Nergens contact met jullie te krijgen en omslachtig hier op een forum moet ik dan na een uur zoeken maar mijn vraag stellen want een andere manier van communicatie is er niet.


Hoi @KPNquest. Wil je jouw naam, postcode, huisnummer en het klantnummer achterlaten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Dan geef ik aan onze logistieke afdeling door dat je het al hebt ingeleverd. 


De gegevens zijn ingevuld. Bedankt voor de reactie Vikash .

Zijn er ook andere ( makkelijkere) contactmogelijkheden ?  Ben altijd tevreden klant geweest ,maar als het contact zo omslachtig gaat tegenwoordig wat je helaas bij veel bedrijven ziet zou ik geen klant meer worden. Misschien een tip.  


@KPNquest Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb het zojuist doorgegeven aan onze logistieke afdeling. De brief/email kan als niet verzonden beschouwd worden. Je had hiervoor ook contact kunnen opnemen met onze klantenservice via het nummer 0800 0402.