Skip to main content
Vraag

Laatste twee maanden teruggeboekt, want internetproblemen zijn nog steeds niet opgelost

• March 3, 2026
  • 6 reacties
  • 103 keer bekeken

Ik heb mijn betalingen van de afgelopen 2 maanden terug geboekt ,het internet is echt drama en is na meerdere malen  contact nog steeds niet opgelost.zelfs via telefoon viel de verbiding met de helpdesk weg, dan kun je weer opnieuw beginnen. ik ben er eigenlijk wel klaar mee,wel jammer wij zijn al meer dan 60 klant. Dit alles heeft mijn minimaal 2x een halve dag aan tijd gekost en ik ben nog steeds bij af.

6 reacties

Chrizziey
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+16
  • March 3, 2026

Vervelend dat je internet het niet naar wens doet ​@SKYLINE , maar een incasso terugboeken maakt het niet beter, je gaat immers een duur incassotraject in en je betalingsverplichting komt er niet mee te vervallen en je loopt zelfs het risico hierdoor afgesloten te worden. Je kan beter met de klantenservice in contact blijven hierover. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • March 4, 2026

Maar ook een leverancier is verplicht om het product waar de klant voor betaald te leveren, en dat hebben jullie verzuimd 

JanD
Superuser
  • Superuser
  • March 4, 2026

Beste ​@SKYLINE heb je wel alles geprobeerd om met de KPN helpdesk in contact te komen, dat kan via 0800 0402 , Facebook, X, Instagram en een terugbelverzoek, zie link:

https://www.kpn.com/service/ugs?icid=contact:cd=community&campaignid=so:c=merk-community

Eventueel kun je een online klachtenformulier invullen, zie link:

https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen/formulier

Verder kun je via de MijnKPN app ook een klacht doorgeven en wordt dan vaak in real-time meegekeken voor een directe oplossing.

Het storneren van 2 maandtermijnen gaat fout aflopen, je komt dan in een geautomatiseerd incassotraject terecht met de mogelijkheid tot (tijdelijke) afsluiting, zoals eerder ook door ​@Chrizziey genoemd.

• Auteur
  • Deelnemer
  • March 5, 2026

Als jullie mijn probleem online oplossen zal ik alsnog het nu openstaande bedrag weer overmaken ,dat is voor mij geen probleem ,kpn mag a.s vrijdag contact met mij opnemen om het geheel af te handelen,ik betaal best een heel bedrag voor mijn internet  maar na jullie laatste update is het echt een drama ,vandaar dat deze betaling terug geboekt .ik vind dit ook niet pretig zo en baal er ook van.

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • March 5, 2026

Op dit forum helpen klanten elkaar en kunnen we inhoudelijk niets voor je doen. We kunnen alleen advies geven. En het advies is; blijf in contact met de klantenservice en storneer geen fakturen. Aan de daaruit voortvloeiende is niet te ontkomen. 

• March 5, 2026

Hoe dan ook is het wijs om een goede log bij te houden van je (pogingen tot) communicatie met de KPN.
Om zo aan te kunnen tonen dat je van jou kant alles hebt gedaan om KPN de gelegenheid te geven om het op te lossen en dat dat blijkbaar niet gelukt is.
En dan is het uiteindelijk aan de kantonrechter om dat te beoordelen. Niet aan een incassobureau of iets dergelijks, die kunnen alleen blaffen.
De KPN kan wel je verbinding uitzetten natuurlijk, en dan, overstappen of . . . ?
Niet fijn allemaal.