Skip to main content
Vraag

Lage upload snelheid op Box14

• July 7, 2026
  • 8 reacties
  • 83 keer bekeken

On te huilen, klantmedewerker zei dat t goed was, en normaal dat de uplaod zo traag isĀ 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

8 reacties

rvk01
Slimmerik
  • July 7, 2026

On te huilen, klantmedewerker zei dat t goed was, en normaal dat de uplaod zo traag isĀ 

Lang leve de kennis (of het gebrek daaraan) van de klantenmedewerker 🤣

Heb jij ook de QoS settings van je netwerkadapter gecontroleerd? Zoals TS?

Ik weet niet hoe je een Forum kan verwijderen, maar ik heb het weten op te lossen. Naast de vervanging van de box 14 met een andere box 14. Runt er ook een service op de computer die het internet verkeer reguleert. Deze uitzetten doet ook wonderen :) Het is opgelost!

Ā 

• Auteur
  • Deelnemer
  • July 7, 2026

Eindelijk duidelijkheid, bij de laatste upgrade van het Modem box14 is iets gruwelijk fout gegaan
Uploadsnelhied daalde van 4 Gb naar 350 Mb bij mensen met een abbo van 4Gb
V14.C.26.04.04 bleek bugs te hebben
Bij mij al 3 weken puinzooi, maar wel het abbo verhogen, knap hoor

Ā 

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@H v Bogaert, welkom op onze community. Op onze product updates pagina kun je alles vinden over de laatste updates:Ā Product Updates | KPN Community

Bij deze versie is het inderdaad een bekend issue dat de uploadsnelheid tegenvalt, we zijn druk bezig hier een oplossing te vinden. Zodra er meer bekend is zullen we dit in het update topic delen of een nieuwe plaatsen.

Hier precies zelfde probleem. Upload snelheid 10% van download.Ā Heb ook al een keer klacht ingediend over tv+ box via klanttevredenheidsonderzoek. Moet iedere 2 dagen box resetten omdat hij niet meer connect met wifi. Nooit reactie ontvangen. Zodra mijn contract afloopt maar weer terug naar Delta…..

• Wijsgeer
  • July 18, 2026

​@Marcel van HĀ , ​@H v Bogaert, Er isĀ een nieuwe update gepland in week 33 (vanaf 10 aug) die het trage upload probleem zou moeten oplossen:

Ā 

• Nieuwkomer
  • July 18, 2026

Gaat dit nog gecompenseerd worden want KPN levert gewoon niet wat ze beloven. Heb nu al een paar weken slechte performance

JanD
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+19
  • Wijsgeer
  • July 18, 2026

Beste ​@Marcel van HĀ gef KPN eerst de kans het op te lossen.

Van compensatie is pas sprake als je geen werkende diensten hebt, maar dat is niet aan de orde.

Ā 

• Nieuwkomer
  • July 18, 2026

Maar je betaalt wel de volle mep voor een dienst die al tijden deels wordt geleverd. Klopt voor geen meter.