Skip to main content

Dag! 

Ik heb een probleem met de internetsnelheid.

KPN heeft deze week mijn modem bijgewerkt.

Na het bijwerken van het IP-adres van de modem twee dagen geleden is de internetsnelheid afgenomen. De internetsnelheid was eerder veel beter. Ik heb de modem gereset en het probleem is nog steeds niet opgelost. Wat is volgens jou de oplossing? 

Deze afbeelding toont de internetsnelheid voor en na de update

Met vriendelijke groet, 

 

Dit is de internetsnelheid vóór de update

 


Goed dat je jouw vraag hier stelt, @Mazen.kpn. Je zou van een update verwachten dat deze jouw ervaringen verbetert, niet dat de internetsnelheid lager wordt. Volgens mijn gegevens zou je 45 Mbit/s downloadsnelheid moeten kunnen halen. Met 40 Mbit/s zit je daar iets onder, maar nog wel binnen het marge. Je hebt het modem al een harde reset gegeven? Ik kan vanuit hier nog een DSLAM reset doen, kijken of dat helpt. Maar dan wordt de verbinding wel weer even verbroken. Ik kan dit maandagochtend doen, is dat goed?


Dat is goed.  Bedankt 


Ik heb een DSLAM reset uitgevoerd. Hopelijk zorgt deze voor verbetering!


Het probleem is opgelost. Hartelijk bedankt Denise!

 

 


Wat fijn! Graag gedaan. :blush:


@Denise_  mag ik even meeliften met dit issue? Ik heb mijn FB7590 naar 7.27 ge-update, maar mijn snelheid duikt naar 20,4 Mbits, terwijl de mijn, volgens fourstack op mijn adres, op 32 Mbits staat, echter… ik zit bij XS4ALL. Kan je dan ook een DSLAM reset uitvoeren op mijn lijn?

 


@Denise_  mag ik even meeliften met dit issue? Ik heb mijn FB7590 naar 7.27 ge-update, maar mijn snelheid duikt naar 20,4 Mbits, terwijl de mijn, volgens fourstack op mijn adres, op 32 Mbits staat, echter… ik zit bij XS4ALL. Kan je dan ook een DSLAM reset uitvoeren op mijn lijn?

 

@driemaster Balen dat jouw snelheid na een update ook verlaagd is! Ik had graag een DSLAM reset uitgevoerd voor je, maar omdat je een abonnement hebt bij XS4ALL kan ik dat helaas niet. Je zult hiervoor bij XS4ALL aan moeten kloppen.


@Denise_ Dank voor je bericht! Zal ik doen, nogmaals dank!