Skip to main content
Vraag

Lampje Connection brand niet, maar verbinding met Experia Box V10 werkt wel

• April 6, 2026
  • 2 reacties
  • 15 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik heb dit weekeinde ontdekt dat het lampje Connection niet meer brand, maar data wel groen brand op de glasvezelmodem en alle lampjes op de Experiabox 10 groen branden die groen moeten branden.

Iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn ? Internet werkt probleemloos. Telefonie ook.

2 reacties

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Wijsgeer
  • April 7, 2026

Waarschijnlijk is het LED lampje defect. Als verder alles werkt, hoeft je geen zorgen te maken. Je behoort tot de gelukkigen, vele willen de KPN kerstboom niet zien (bijzonders in woonkamer).

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27

Hi ​@Pierre78, welkom allereerst bij onze community. 

Dank aan TDN voor deze juiste constatering. Ik sluit me hier ook bij aan. Dat lampje geeft aan dat er een werkende verbinding is, dus je zou dan helemaal geen internet hebben en het lampje Service op de Experia Box zou dan rood branden. Ik verwacht daarom dat het lampje zelf defect. Geen zorgen dus als alles verder goed werkt. 

Mocht je verbinding toch wegvallen, neem dan direct contact met ons op. Bij een totale uitval van diensten is dit ook buiten de openingstijden mogelijk, geef dan aan dat je helemaal geen diensten hebt. Maak makkelijk een terugbelafspraak (rechts onderin) met ons. Dan nemen wij contact met je op wanneer het jou uitkomt om dit op te lossen. Zo voorkom je ook een eventuele wachtrij.