Skip to main content

Ik heb hetzelfde probleem. Ben net klant geworden bij KPN, 2 dagen geleden zou mijn aansluiting geregeld zijn. Als ik het glasvezelkastje erop zet en de kabels erin doe brandt het 'glas' lampje niet. Ook fijn dat er in mijn persoonlijke omgeving staat dat 7 dagen per week experts klaarstaan, maar de telefoonlijn op zondag gesloten is. Via de installatiehulp stappen gevolgd, dan staat er dat ik nog niet aangesloten ben (joh...). Wordt aangeraden om nogmaals alle stappen te doorlopen, maar dat helpt natuurlijk niet. Erg frustrerend en geen fijne eerste indruk van KPN. Hoe kunnen we dit oplossen?

 

Admin: Afgesplitst en eigen topic aangemaakt.

Hoi @WouterDam en welkom op het forum! Niet de bedoeling dat je zonder diensten zit, dus ik kijk met je mee. Zou je je forumprofiel aan willen vullen met je adresgegevens en de naam en geboortedatum van de contractant? Als je hier een seintje geeft wanneer je dit gedaan hebt kan ik op onderzoek uit. Zou je hier ook een foto van je glasvezel aansluitpunt (FTU en NT kastje) willen sturen en hoe je je modem hierop aangesloten hebt? Ik hoor het graag! 


Hoi Sanne, dankjewel voor je snelle reactie op de zondag 😉. Ik heb mijn gevevens ingevuld. Een foto heb ik nu helaas niet, ik woon er nog niet. Kan niet thuiswerken zonder internet 😛. Ik heb zowel het geprobeerd met het  meegeleverde zwarte glasvezel kastje en het glasvezelkastje wat er nog op zat. Allebei deden het niet, heb het volgens de stappen van de kpn keuzehulp gedaan. Ik zal morgenavond een foto uploaden, maar wellicht dat je aan mijn abonnementsgegevens al wat kunt aflezen. Dankjewel!


Super, jij bedankt voor de gegevens! Ik heb gekeken en zie dat het abonnement sinds 12 augustus al geactiveerd kan worden, dat is het probleem hier dus niet. Ik kan verder ook geen gekke zaken ontdekken als ik de systemen doorneem, dus ik ben erg benieuwd naar de foto's. 

We zijn trouwens 24/7 bereikbaar, alleen raad ik je dan aan om in te spreken dat je een storing hebt. Dan krijg je vanzelf iemand aan de lijn via 0800-0402. 🙂 Mocht je telefonisch contact dus prettiger vinden, dan is dat ook een optie.


Ik heb niets meer van je vernomen @WouterDam dus hopelijk is het inmiddels opgelost of zit er een oplossing aan te komen. Zo niet, laat het hier gerust weten!


Hoi Sanne, ik heb gebeld naar de klantenservice en er komt morgen een monteur langs. Het trucje met 'storing' zeggen werkte 😜


Haha, gelukkig! Dan hoop ik dat het morgen snel opgelost is. Houd je ons op de hoogte?