Skip to main content

Mijn abonnement is vandaag ingegaan, vanmorgen vroeg al een sms gekregen dat de verbinding actief is. Alles goed aangesloten, maar nu knippert op de modem het lampje internet heel snel. Op het glasvezelkastje brandt het lampje “glas” niet.

KPN gebeld en ik zou tot morgen moeten afwachten of hij het dan doet en anders terugbellen. Ondertussen dus al uren geen internet en tv. Heb ook niet het idee dat het zomaar ineens wel gaat werken, zeker na het lezen van gerelateerde forum vragen.

Iemand nog een tip? Heb alles al nagekeken, reset gedaan etc.

Het zou kunnen helpen om het glasvezelkastje en de modem enkele minuten van de stroom af te halen. 


Beste @HelgaV, welkom! Ik ben benieuwd hoe je alles aangesloten hebt. Zou je eens een foto kunnen plaatsen? Ik zie inderdaad dat de boel nog niet actief is, wat erop lijkt dat er wellicht toch iets niet goed is aangesloten. Je zou met behulp van de installatiehulp alles nog eens bij langs kunnen lopen. Mocht het niet werken, dan zal er een monteur jouw kant op moeten komen denk ik. Die kan je het snelste regelen via 0800-0402. Ik kan het ook inplannen: wanneer (datum en dagdeel) zou het jou het beste uitkomen? Het kan op doordeweekse dagen tussen 8 en 18 uur.


Beste @HelgaV, welkom! Ik ben benieuwd hoe je alles aangesloten hebt. Zou je eens een foto kunnen plaatsen? Ik zie inderdaad dat de boel nog niet actief is, wat erop lijkt dat er wellicht toch iets niet goed is aangesloten. Je zou met behulp van de installatiehulp alles nog eens bij langs kunnen lopen. Mocht het niet werken, dan zal er een monteur jouw kant op moeten komen denk ik. Die kan je het snelste regelen via 0800-0402. Ik kan het ook inplannen: wanneer (datum en dagdeel) zou het jou het beste uitkomen? Het kan op doordeweekse dagen tussen 8 en 18 uur.

Hi @Marcia_ 

Ik weet zeker dat alles goed aangesloten is. Ik heb ook alle probleemoplossers nagelopen, dus ik denk toch dat er een monteur langs moet komen.

Graag deze week nog aangezien ik volgende week weer aan het werk moet en overdag nooit thuis ben. Morgen of vrijdag kan de hele dag, bij voorkeur tussen 10 en 12 uur.

Ik hoor graag of het lukt.

Groet, Helga


Helaas was de eerst volgende mogelijkheid pas 9 januari tussen 8 en 10 uur. Die heb ik dan ook voor je ingeboekt. Mocht het niet schikken, kan je via de e-mail die je krijgt, de afspraak herplannen.