Skip to main content
Beantwoord

Lampje glas brandt niet op NT

• February 9, 2023
  • 1 reactie
  • 45 keer bekeken

@ldvries  Ik heb hier precies hetzelfde, Glas ledje op de NT doet het niet. Regio Lochem toevallig?

Admin: Afgesplitst en eigen topic aangemaakt

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hi @Peter Vroegindewey! Ik heb je topic even afgesplitst, voor het geval jullie niet in dezelfde regio zitten en zaak is dat dit zo snel mogelijk wordt opgepakt. 

Het snelste is om met ons te bellen via 0800-0402. Als je inspreekt dat je een storing hebt dan krijg je vanzelf iemand aan de lijn. Probeer in de tussentijd ook een herstart van je glasvezelpunt. Haal het stroom eraf, wacht 2 minuten en kijk dan of het weer werkt. Kijk ook op onze storingspagina om te zien of er geen storing in jouw regio is. Hopelijk is er dan snel duidelijkheid!

Zo niet, laat het gerust hier weten. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 9, 2023

Hi @Peter Vroegindewey! Ik heb je topic even afgesplitst, voor het geval jullie niet in dezelfde regio zitten en zaak is dat dit zo snel mogelijk wordt opgepakt. 

Het snelste is om met ons te bellen via 0800-0402. Als je inspreekt dat je een storing hebt dan krijg je vanzelf iemand aan de lijn. Probeer in de tussentijd ook een herstart van je glasvezelpunt. Haal het stroom eraf, wacht 2 minuten en kijk dan of het weer werkt. Kijk ook op onze storingspagina om te zien of er geen storing in jouw regio is. Hopelijk is er dan snel duidelijkheid!

Zo niet, laat het gerust hier weten.