Skip to main content

Goedemorgen ,

 

Sinds gisteravond brandt mijn GLAS lampje niet meer op mijn NT kastje.

 

Ik heb vervolgens de stekkers van zowel de modem alsmede het NT kastje er geruime tijd uitgehaald. Na het opnieuw opstarten brandde het lampje nog niet. Ook de modem resetten leverde geen resultaat.

 

Nu doet het internet nog steeds niet. Ook het lampje GLAS brandt nog altijd niet. Ook niet na opnieuw de stekkers eruit gehaald te hebben.

 

De andere 2 lampjes branden wel gewoon.

 

Wat kan een oorzaak zijn hiervan? Kan het opgelost worden?

 

Met vriendelijke groet ,

 

Henri

Hoi @Henri79 
Het beste kun je hierover even bellen met het gratis nummer van KPN 0800 0402 en spreek in in dat je een storing hebt. 
Voor dringende storing zijn ze 24/7 bereikbaar


Hoi Huistijger ,

Ik heb met KPN gebeld. Zowel gisteravond alsook net. Gisteravond werd ik te woord gestaan door een dame , die mij verscheidene keren in de wacht zette , om bepaalde dingen te testen (modem enz). Op een gegeven moment was ineens de verbinding verbroken.

 

Ik heb toen maar afgewacht tot vanmorgen. Nu heb ik net weer gebeld en aangegeven dat ik een storing heb. De automatische stem aan de lijn zei de modem te resetten , en daarna werd de verbinding verbroken.

 

En nu ? Blijven bellen , in de hoop dat ik een medewerker aan de telefoon krijg ?


Da's inderdaad erg vervelend @Henri79 
Ik zal een KPN medewerker vragen of die even antwoord, maar ben wel bang dat die zal zeggen nogmaals bellen, maar misschien heeft  hij of zij nog andere ideeën


Hallo @Henri79, vervelend dat je via de klantenservice er tot op heden niet uitgekomen bent. Na metingen blijkt dat de technische dienst hier naar moet kijken. Er is een melding voor het feit dat het glaslampje niet brandend is. Het onderzoek naar de storing is gestart. 


Het probleem is inmiddels opgelost. Er is een monteur langs geweest.
Hartelijk dank iedereen voor het meedenken en beantwoorden van mijn vraag.