Skip to main content

Onlangs besloten over te stappen van Ziggo naar KPN voor internet en TV. Vandaag was de aansluitdatum. Vanmorgen bericht gekregen via sms dat de internetverbinding zou werken. Alles geïnstalleerd, maar geen internet. Oorzaak lijkt te zitten in de glasvezelaansluiting. Lampje Glas brandt niet op het NT kastje. Meerdere keren met de klantenservice contact gehad, maar geen oplossing. Monteur kan pas 10 oktober langskomen en kost 75 euro!! Ik had een betere service verwacht voor nieuwe klanten. Daarop maar besloten om alles weer op te zeggen, aangezien je maar 14 dagen bedenktijd hebt. Heel jammer dit.

Heel erg jammer. Vooral omdat de betreffende medewerker blijkbaar niet weet dat je in dat soort gevallen een storingsmonteur stuurt, geen servicemonteur van 75 euro…

Dan was je binnen enkele dagen gratis geholpen. 


Heel erg jammer. Vooral omdat de betreffende medewerker blijkbaar niet weet dat je in dat soort gevallen een storingsmonteur stuurt, geen servicemonteur van 75 euro…

Dan was je binnen enkele dagen gratis geholpen. 

Snap überhaupt niet dat je 75 euro in rekening gaat brengen, bij een nieuwe klant, de aansluiting moet toch goed werken op het NT kastje.  Dat ga je toch niet bij de klant neerleggen als je het op wilt lossen als KPN.


Heel erg jammer. Vooral omdat de betreffende medewerker blijkbaar niet weet dat je in dat soort gevallen een storingsmonteur stuurt, geen servicemonteur van 75 euro…

Dan was je binnen enkele dagen gratis geholpen. 

Snap überhaupt niet dat je 75 euro in rekening gaat brengen, bij een nieuwe klant, de aansluiting moet toch goed werken op het NT kastje.  Dat ga je toch niet bij de klant neerleggen als je het op wilt lossen als KPN.

Dat is bedoeld voor mensen die service willen die achteraf niet nodig was (als het aan het netwerk van de klant zelf lag bijvoorbeeld) In dit geval was het melden van het feit dat het Glas lampje niet brandde al voldoende om te weten dat het niet aan de klant ligt. Medewerker niet het goede script gevolgd ben ik bang…

En een klant verloren. 


Heel erg jammer. Vooral omdat de betreffende medewerker blijkbaar niet weet dat je in dat soort gevallen een storingsmonteur stuurt, geen servicemonteur van 75 euro…

Dan was je binnen enkele dagen gratis geholpen. 

Snap überhaupt niet dat je 75 euro in rekening gaat brengen, bij een nieuwe klant, de aansluiting moet toch goed werken op het NT kastje.  Dat ga je toch niet bij de klant neerleggen als je het op wilt lossen als KPN.

Dat is bedoeld voor mensen die service willen die achteraf niet nodig was (als het aan het netwerk van de klant zelf lag bijvoorbeeld) In dit geval was het melden van het feit dat het Glas lampje niet brandde al voldoende om te weten dat het niet aan de klant ligt. Medewerker niet het goede script gevolgd ben ik bang…

En een klant verloren. 

Ja hoop dat iemand daar nog op ik kan grijpen


Een storingsmonteur kon de klantenservice niet inplannen (want nieuwe aansluiting), dus ik moest tot 10 oktober wachten. Gaat een beetje lastig als je veel thuis werkt en afhankelijk bent van je internet. Blijkbaar is een nieuwe klant met een tweejarig abonnement niet interessant genoeg.


Een storingsmonteur kon de klantenservice niet inplannen (want nieuwe aansluiting), dus ik moest tot 10 oktober wachten. Gaat een beetje lastig als je veel thuis werkt en afhankelijk bent van je internet. Blijkbaar is een nieuwe klant met een tweejarig abonnement niet interessant genoeg.

Rare gedachtengang, als iemand een nieuwe aansluiting aanvraagt kunnen ze ook gewoon meteen langskomen, dus kunnen ze dat ook bij jou om het in orde te maken. En of je abonnement nu 1 dag of 1 jaar bestaat zou voor de reactietijd van een storingsmonteur ook niet moeten uitmaken, een storing bij een klant is een storing bij een klant.

Ik zou ze gewoon blijven stalken tot je iemand aan de lijn krijgt die het wel snapt.


Vandaag toch nog maar een keer met KPN gebeld naar aanleiding van bovenstaand advies.  Ze gaven inderdaad aan dat dit niet goed is gegaan en daarop werd ik doorverbonden met een andere medewerker. Die gaf aan geen monteur meer te kunnen inplannen als gevolg van de opzegging en kunnen ze niks meer voor me doen….


Hoi @MartijnP25 en welkom hier op ons forum.

Uiterst teleurstellend hoe dit allemaal is verlopen :( 

 

Vandaag toch nog maar een keer met KPN gebeld naar aanleiding van bovenstaand advies.  Ze gaven inderdaad aan dat dit niet goed is gegaan en daarop werd ik doorverbonden met een andere medewerker. Die gaf aan geen monteur meer te kunnen inplannen als gevolg van de opzegging en kunnen ze niks meer voor me doen….

In dit geval zouden we je annulering weer ongedaan moeten maken om vervolgens alsnog een (gratis) monteur aan te sturen. Eigenlijk vermoed ik dat de annulering inmiddels is verwerkt en dat zou betekenen dat je een geheel nieuwe aanvraag zou moeten doen en ergens kan ik me ook voorstellen dat je dat niet meer ziet zitten. Als je het fijn vindt, kan ik dat nog voor je nakijken. Zou je in dat geval je forumprofiel in willen vullen en kun je een seintje geven zodra je dit hebt gedaan?