Skip to main content
Beantwoord

Lampje ‘glas’ op glavezelkastje brandt niet na installatie

• June 18, 2023
  • 7 reacties
  • 2071 keer bekeken

Hallo,

Afgelopen donderdag was de activatiedatum van ons abonnement. Alles aangesloten via de installatie hulp. Bij het Internet Modem branden alle drie de lampjes, maar bij het glasvezelkastje gaat het lampje ‘glas’ maar niet branden. We hebben al een paar minuten de stekker er uit gehad en er weer in, helaas hielp ook dat niet. Dus tot nu toe nog geen internet/wifi gehad..

Kunnen jullie hierbij helpen? 

Groetjes!

Beste antwoord door Anonymous

Hallo @Annelieke99 even 0800 0402 bellen, 24/7 bereikbaar bij geen diensten.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

• Antwoord
  • June 18, 2023

Hallo @Annelieke99 even 0800 0402 bellen, 24/7 bereikbaar bij geen diensten.

Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • June 20, 2023

Hoi @Annelieke99, welkom hier. 

Als het glaslampje nog niet brandt, dan is er iets mis met het signaal. Heb je hier al contact over gehad. Vermoedelijk moet er dan namelijk een monteur komen. 

Als je nog geen contact hebt gehad, dan hoor ik graag van je als je jouw profiel van gegevens hebt voorzien. Dan kijk ik mee naar jouw aansluiting. 

Hansie-NL
Slimmerik
  • June 20, 2023

Ik heb eenzelfde soort aansluiting en moest het glasvezelkastje aan de linkerkant installeren. Aan de rechterkant werkte het niet.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 20, 2023

Hoi @Bart_Z ,

bedankt voor je reactie! Ik heb ondertussen contact gehad, er komt donderdag een monteur langs😀

Bram van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud Moderator
  • June 22, 2023

@Annelieke99 heeft de monteur vandaag de aansluiting in orde kunnen maken? 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 23, 2023

Hoihoi, @Bram_ 

De monteur heeft gisteren de aansluiting voor elkaar gemaakt en alles is in orde👍🏻  Bedankt voor het meedenken en een fijn weekend! 

Bram van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud Moderator
  • June 23, 2023

@Annelieke99 super! Blij te horen dat het is opgelost. Eveneens een goed weekend! 🙂