Skip to main content

Hallo,

Afgelopen donderdag was de activatiedatum van ons abonnement. Alles aangesloten via de installatie hulp. Bij het Internet Modem branden alle drie de lampjes, maar bij het glasvezelkastje gaat het lampje ‘glas’ maar niet branden. We hebben al een paar minuten de stekker er uit gehad en er weer in, helaas hielp ook dat niet. Dus tot nu toe nog geen internet/wifi gehad..

Kunnen jullie hierbij helpen? 

Groetjes!
 

Hallo @Annelieke99 even 0800 0402 bellen, 24/7 bereikbaar bij geen diensten.

 


Hoi @Annelieke99, welkom hier. 

Als het glaslampje nog niet brandt, dan is er iets mis met het signaal. Heb je hier al contact over gehad. Vermoedelijk moet er dan namelijk een monteur komen. 

Als je nog geen contact hebt gehad, dan hoor ik graag van je als je jouw profiel van gegevens hebt voorzien. Dan kijk ik mee naar jouw aansluiting. 


Ik heb eenzelfde soort aansluiting en moest het glasvezelkastje aan de linkerkant installeren. Aan de rechterkant werkte het niet.

 


Hoi @Bart_Z ,

 

bedankt voor je reactie! Ik heb ondertussen contact gehad, er komt donderdag een monteur langs😀

 


@Annelieke99 heeft de monteur vandaag de aansluiting in orde kunnen maken? 


Hoihoi, @Bram_ 

De monteur heeft gisteren de aansluiting voor elkaar gemaakt en alles is in orde👍🏻  Bedankt voor het meedenken en een fijn weekend! 


@Annelieke99 super! Blij te horen dat het is opgelost. Eveneens een goed weekend! 🙂