Skip to main content
Beantwoord

Lampje glas plotseling gestopt met branden op NT

• February 5, 2023
  • 7 reacties
  • 82 keer bekeken

Vanmiddag is uit niets in eens het lampje glas gestopt met branden en komt er geen internet signaal meer binnen. Online Kpn verbindingstest geeft aan dat er idd geen glasvezel signaal binnenkomt op de NT. Er is verder geen storing in de wijk volgens KPN.

Beste antwoord door Sanne van KPN

Bedankt! Ik zie dat er inmiddels een monteur ingepland is op 06-02-2023 tussen 15:00 en 17:00. Dat is vanmiddag gebeurd, dus dan is er niks meer wat we op afstand konden doen helaas. 🙃

Heb je ook een mobiel abonnement bij KPN? Op je adres zie ik er geen geregistreerd staan, maar wellicht op een ander adres? Mocht je een mobiel abonnement hebben, wil je het 06-nummer dan in je profiel zetten en hier weer een seintje geven? Dan kan ik er gratis data opzetten om de periode zonder diensten door te komen. 

Mocht je geen mobiel abonnement hebben dan is het echt wachten op de monteur morgen. Hopelijk heeft die het snel opgelost! 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hi @Jasperm2 en welkom op het forum! Wat gek dat het signaal er ineens mee op is gehouden. 😕 Heb je het glasvezelpunt al eens 2 minuten van de stroom afgehaald en daarna weer aangesloten? Ik ben benieuwd of het dan weer werkt. 

Zo niet, dan kun je het beste met ons bellen via 0800-0402 (gratis). Spreek in dat je een storing hebt en dan krijg je vanzelf iemand aan de lijn. Voor storingen zijn we 24/7 bereikbaar en bellen schakelt net wat sneller. Hopelijk is er dan snel een oplossing! 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 5, 2023

Hi Sanne, dank voor je reactie. stroom eraf en weer op heb ik vandaag al een paar keer geprobeerd, helaas zonder success. Via het telefoonnummer krijg ik een sms met link wederom naar dezelfde verbindingtest met dezelfde uitkomst. 
Kan KPN nog iets anders op afstand proberen of moet er een monteur komen?

gr

jasper

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Als je dan nogmaals belt krijg je ook niemand aan de lijn? Als je inspreekt dat je een storing hebt zou dat uiteindelijk wel moeten gebeuren namelijk. 😕

Mocht dat niet lukken, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je adresgegevens en hier een seintje geven wanneer je dit gedaan hebt? 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 5, 2023

@Sanne_M  zojuist aangevuld

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 5, 2023

Bedankt! Ik zie dat er inmiddels een monteur ingepland is op 06-02-2023 tussen 15:00 en 17:00. Dat is vanmiddag gebeurd, dus dan is er niks meer wat we op afstand konden doen helaas. 🙃

Heb je ook een mobiel abonnement bij KPN? Op je adres zie ik er geen geregistreerd staan, maar wellicht op een ander adres? Mocht je een mobiel abonnement hebben, wil je het 06-nummer dan in je profiel zetten en hier weer een seintje geven? Dan kan ik er gratis data opzetten om de periode zonder diensten door te komen. 

Mocht je geen mobiel abonnement hebben dan is het echt wachten op de monteur morgen. Hopelijk heeft die het snel opgelost! 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 9, 2023

Hi @Sanne_M 

het probleem is inmiddels opgelost! Een van de glasvezel draden was gebroken. Het kastje en de glasvezelkabel is een heel teer en gevoelig ding, goed voor andere gebruikers om te weten :), zelf verplaatsen of te hard mee omgaan kan dus al een breuk veroorzaken.

gr

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Fijn dat het is opgelost inmiddels en dank voor het terugkoppelen en de tip! 💚