Skip to main content

Vandaag als modemwissel een Experiabox V10 gekregen, maar lampje van internet blijft rood (ook na een herstel).

Een rood servicelampje geeft bijna altijd aan dat er een probleem is tussen het modem en de centrale.  Bel de klantenservice 0800-0402.  Ze kunnen dan meteen met je meekijken. 


Bedankt voor de reactie, maar na 20.00 uur krijg je geen contact meer als je geen Service+ hebt. Via de chat heb ik een terugbelverzoek aangevraagd, maar dat is helaas pas morgenmiddag (te laat voor een Zoom-afspraak eerder op de dag).


Probeer het nog een keer want voor storingen is kpn 24/7 bereikbaar.  Waarschijnlijk moet er wel een monteur komen en dat zal ook niet morgen zijn ben ik bang.


@YMAJ60 Is het nog gelukt? Ik kwam je topic tegen en ik was even benieuwd of hier al een oplossing voor op tafel  is gekomen. Bij een acute storing is contact met 0800-0402 dan vaak toch de kortste route. Als ik nog iets kan doen laat het dan weten!


Nee, helaas nog niet opgelost. Monteur van KPN is hier geweest, maar kreeg ook geen verbinding met internet. Hij is naar de centrale (verderop in de straat) gegaan voor een poortwissel; kwam echter onverrichter zake terug omdat er intern bij KPN een storing was. Nieuwe afspraak staat voor maandag, dus hopelijk wordt het dan opgelost 🙁


Oef, dat heeft dan nog aardig wat voeten in de aarde @YMAJ60. Ik hoop dat het vandaag dan kan worden opgelost.


Internet werkt weer; volgens de monteur die nu hier is was geen poortwissel nodig maar ontbrak er een kabel in de centrale 😉! Niet duidelijk of de vorige monteur die weggehaald had….


Internet werkt weer; volgens de monteur die nu hier is was geen poortwissel nodig maar ontbrak er een kabel in de centrale 😉! Niet duidelijk of de vorige monteur die weggehaald had….

 

Dat is natuurlijk niet de bedoeling, sorry dat er dan zoveel verwarring is ontstaan. Als ik nog iets kan doen laat het dan weten en post gerust in de toekomst nog eens een topic als we iets voor je kunnen doen!