Skip to main content
Beantwoord

Lampje op modem wordt rood

• May 20, 2020
  • 5 reacties
  • 221 keer bekeken

Mijn modem werkt niet, ik heb hem uit en aan gezet, eerst wordt het licht groen en daarna wordt hij weer rood.

Admin: Afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Beste antwoord door Alexandra van KPN

Hoi @Paars65, welkom hier op het KPN forum. Wat rot dat jouw modem het niet goed meer lijkt te doen, zeker nu in deze tijd. 

Dat klinkt niet goed. Controleer het kabeltje tussen het isra punt en het modem.  Veel meer kan je niet doen.  Bel eventueel de klantenservice 0800-0402 gratis nummer.  Tegen de computer die je aan de lijn krijgt zegt je ik wil een medewerker spreken. 

Ik zie dat Joep je al op weg geholpen heeft, dat is fijn. Heb je de kabel tussen de aansluiting en de Experia Box nog kunnen nakijken, en hoe lang is deze? Welk modem heb je precies en welk lampje is het dat rood wordt? Maakt het verschil als je het modem een reset geeft?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • May 20, 2020

Dat klinkt niet goed. Controleer het kabeltje tussen het isra punt en het modem.  Veel meer kan je niet doen.  Bel eventueel de klantenservice 0800-0402 gratis nummer.  Tegen de computer die je aan de lijn krijgt zegt je ik wil een medewerker spreken. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • May 20, 2020

Oké bedankt, ga ik doen.

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hoi @Paars65, welkom hier op het KPN forum. Wat rot dat jouw modem het niet goed meer lijkt te doen, zeker nu in deze tijd. 

Ik zie dat Joep je al op weg geholpen heeft, dat is fijn. Heb je de kabel tussen de aansluiting en de Experia Box nog kunnen nakijken, en hoe lang is deze? Welk modem heb je precies en welk lampje is het dat rood wordt? Maakt het verschil als je het modem een reset geeft?

• Auteur
  • Deelnemer
  • May 20, 2020

Hoi Alexa, het probleem is al opgelost. Er was een storing. Bedankt voor het reageren.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Wat fijn dat het probleem inmiddels al is verholpen. Als je in de toekomst nog andere vragen hebt, dan horen we dat graag van je!