Skip to main content

Mijn modem werkt niet, ik heb hem uit en aan gezet, eerst wordt het licht groen en daarna wordt hij weer rood.

Admin: Afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Dat klinkt niet goed. Controleer het kabeltje tussen het isra punt en het modem.  Veel meer kan je niet doen.  Bel eventueel de klantenservice 0800-0402 gratis nummer.  Tegen de computer die je aan de lijn krijgt zegt je ik wil een medewerker spreken. 


Oké bedankt, ga ik doen.


Hoi @Paars65, welkom hier op het KPN forum. Wat rot dat jouw modem het niet goed meer lijkt te doen, zeker nu in deze tijd. 

Dat klinkt niet goed. Controleer het kabeltje tussen het isra punt en het modem.  Veel meer kan je niet doen.  Bel eventueel de klantenservice 0800-0402 gratis nummer.  Tegen de computer die je aan de lijn krijgt zegt je ik wil een medewerker spreken. 

Ik zie dat Joep je al op weg geholpen heeft, dat is fijn. Heb je de kabel tussen de aansluiting en de Experia Box nog kunnen nakijken, en hoe lang is deze? Welk modem heb je precies en welk lampje is het dat rood wordt? Maakt het verschil als je het modem een reset geeft?


Hoi Alexa, het probleem is al opgelost. Er was een storing. Bedankt voor het reageren.


Wat fijn dat het probleem inmiddels al is verholpen. Als je in de toekomst nog andere vragen hebt, dan horen we dat graag van je!