Skip to main content

Bij het installeren van de modem Experia Box V10 branden de lampjes voor Power en Wireless groen, Internet brandt niet en Services brandt rood. Inmiddels 2x hersteltoets geprobeerd en gereset, maar blijf dezelfde euvel houden. Wie o wie kan mij verder helpen?

Hallo @RafaelFC , heb je een koper- of een glasvezel-aansluiting?

 


@JanD Een koperaansluiting


Hallo @RafaelFC , is je modem pas vervangen door een nieuwe of heb je een nieuwe internetaansluiting via KPN? Indien het laatste, wanneer is de opleverdatum?

Heb je de modem al eens een fabrieksreset gegeven, d.w.z. met een paperclip in het resetgaatje gedruk en weer loslaten als diverse lampjes op gaan lichten?

 


We zijn sinds kort overgestap nasr KPN. Opleverdatum was afgelopen week (25 juni).

Fabrieksreset inmiddels 2x uitgevoerd, maar brengt nog geen soelaas.


Bel morgen even de klantenservice 0800-0402. Wellicht kunnen ze je meteen helpen.  Tegen de computer die je aan de lijn krijgt zeg je ik wil een medewerker spreken en dan vertel je het verhaal.  Je kan ook wachten op een medewerker hier  maar vul dan je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze meteen voor je aan de slag. 


@Joep1965 Dank! Inmiddels klantenservice gebeld en monteur komt toch voor de zekerheid langs.


Da's mooi. Laat je even weten hoe het afloopt?


Hi Rafael, welkom op het forum. 

Fijn dat er al een monteur is ingepland. Laat het ons ook even weten hoe dat bezoek afloopt en of ik nog iets voor je kan doen. :relaxed:


Monteur is geweest en alles werkt perfect!


Monteur is geweest en alles werkt perfect!

Top!Â