Skip to main content
Beantwoord

Lampjes op modem uitschakelen

• 27 september 2021
  • 11 reacties
  • 1373 keer bekeken

Wout Jan
Nieuwkomer

Goedendag,

De lampjes van mijn wifi versterker irriteren mij erg in mijn donkere kamer. is er een mogelijkheid om dit helemaal uit te schakelen?

Modem type : Arcadyan modem 

Beste antwoord door Jose_

JanD schreef:

Hallo @Wout Jan zowel op de zwarte vierkante als op de ronde witte versterkers kun je de lampjes uitzetten. Maar niet op het modem.

CC: @Jose_ 

Ohh, je hebt helemaal gelijk @JanD! Op de Experia Wifi en op de SuperWifi versterkers kun je de lampjes inderdaad wél uitzetten. 

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

11 reacties

obelisk
Wijsgeer
  • 1035 reacties
  • 27 september 2021

Gewoon op de MacGyver methode, afplakken….

Wout Jan
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 27 september 2021
obelisk schreef:

Gewoon op de MacGyver methode, afplakken….

Die manier ken ik niet?

obelisk
Wijsgeer
  • 1035 reacties
  • 27 september 2021

Was/is een tv serie met een handige knutselaar. :grin:

Jose_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+10
  • Oud Moderator
  • 1963 reacties
  • 29 september 2021

Hi @Wout Jan!

Het is niet mogelijk om de lampjes op het modem en/of de wifi-versterkers uit te zetten. Je zou wel - zoals @obelisk ook aangeeft - de lampjes kunnen afplakken met donkere tape. 
Weet je hiermee voldoende?

• 0 reacties
  • 29 september 2021

Hallo @Wout Jan zowel op de zwarte vierkante als op de ronde witte versterkers kun je de lampjes uitzetten. Maar niet op het modem.

Jose_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+10
  • Oud Moderator
  • 1963 reacties
  • Antwoord
  • 29 september 2021
JanD schreef:

Ohh, je hebt helemaal gelijk @JanD! Op de Experia Wifi en op de SuperWifi versterkers kun je de lampjes inderdaad wél uitzetten. 

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 19 februari 2022

Je kan de lampjes dus uitzetten, maar hoe doe je dat dan? Ik zie geen knop op de (witte) versterkers zelf..

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • 39483 reacties
  • 19 februari 2022
MarijkeIJ schreef:

Je kan de lampjes dus uitzetten, maar hoe doe je dat dan? Ik zie geen knop op de (witte) versterkers zelf..

U heeft de ronde SuperWiFi's? Probeer eens kort de WPS knop achterop in te drukken.

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+22
  • Superuser
  • 18144 reacties
  • 19 februari 2022

Hallo @MarijkeIJ   je kan het lampje van de Wifi versterker uitschakelen door kort op het wps knopje aan de achterzijde te drukken. Opvolgend: uit - 50% - 100%. Ook kan het via de KPN thuis app.

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 19 februari 2022
RBxx schreef:

Hallo @MarijkeIJ   je kan het lampje van de Wifi versterker uitschakelen door kort op het wps knopje aan de achterzijde te drukken. Opvolgend: uit - 50% - 100%. Ook kan het via de KPN thuis app.

In de app kon ik het niet zo snel vinden, maar 2x op de WPS-knop drukken heeft het opgelost. Dankjewel!

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • 15362 reacties
  • 19 februari 2022

Top dat het gelukt is @MarijkeIJ:blush: