Skip to main content

Goedendag,

 

De lampjes van mijn wifi versterker irriteren mij erg in mijn donkere kamer. is er een mogelijkheid om dit helemaal uit te schakelen?

Modem type : Arcadyan modem 

Gewoon op de MacGyver methode, afplakken….


Gewoon op de MacGyver methode, afplakken….

Die manier ken ik niet?


Was/is een tv serie met een handige knutselaar. :grin:


Hi @Wout Jan!

Het is niet mogelijk om de lampjes op het modem en/of de wifi-versterkers uit te zetten. Je zou wel - zoals @obelisk ook aangeeft - de lampjes kunnen afplakken met donkere tape. 
Weet je hiermee voldoende?


Hallo @Wout Jan zowel op de zwarte vierkante als op de ronde witte versterkers kun je de lampjes uitzetten. Maar niet op het modem.

CC: @Jose_ 


Hallo @Wout Jan zowel op de zwarte vierkante als op de ronde witte versterkers kun je de lampjes uitzetten. Maar niet op het modem.

CC: @Jose_ 


Ohh, je hebt helemaal gelijk @JanD! Op de Experia Wifi en op de SuperWifi versterkers kun je de lampjes inderdaad wél uitzetten. 


Je kan de lampjes dus uitzetten, maar hoe doe je dat dan? Ik zie geen knop op de (witte) versterkers zelf..


Je kan de lampjes dus uitzetten, maar hoe doe je dat dan? Ik zie geen knop op de (witte) versterkers zelf..

U heeft de ronde SuperWiFi's? Probeer eens kort de WPS knop achterop in te drukken.


Hallo @MarijkeIJ   je kan het lampje van de Wifi versterker uitschakelen door kort op het wps knopje aan de achterzijde te drukken. Opvolgend: uit - 50% - 100%. Ook kan het via de KPN thuis app.


Hallo @MarijkeIJ   je kan het lampje van de Wifi versterker uitschakelen door kort op het wps knopje aan de achterzijde te drukken. Opvolgend: uit - 50% - 100%. Ook kan het via de KPN thuis app.

In de app kon ik het niet zo snel vinden, maar 2x op de WPS-knop drukken heeft het opgelost. Dankjewel!


Top dat het gelukt is @MarijkeIJ:blush: