Skip to main content

Een tijd terug is er een monteur bij ons geweest om te kijken naar de wifi situatie, toen hij de Experia wifi zag staan op de slaapkamer vroeg hij of ik het fijn zou vinden als hij de lampjes uit zette. Natuurlijk vond ik dat fijn, aangezien die lampjes de hele slaapkamer verlichten snachts. Nu is pas de stroom er afgeweest en zijn de lampjes weer aan. 

Kortom, heeft iemand enig idee hoe deze monteur het voor elkaar heeft gekregen om de lampjes uit te zetten? (zonder het hele apparaat uit te zetten natuurlijk)

Hallo @RickT1,

Moet volgens mij wel lukken via de KPN Thuis app of door in te loggen op één van de wifi punten. Dit laatste hangt af van het IP adres waar de experia wifi op zit.


@RickT1

Je kunt inloggen 

Meestal http://192.168.2.150

Dan onder systeem / firmware update/led

Hier kun je de leds (lampjes) uit zetten 

Als het ip nummer niet werkt 

Installeer fing app (android) scan je netwerk en zoek de experia wifi op 

Inlog gegevens staan op het expera wifi kastje 

 

 


Hoi @RickT1, welkom hier. Is het inmiddels gelukt met de 2 goede tips die hierboven staan?


Dit werkte een tijdje geleden ook bij mij via de kpn thuis app maar ik zie nu de versterkers niet meer in de app. Weet iemand of dit is aangepast?


Ik wil ze ook graag uit hebben maar zie geen Systeem/firmware als ik ingelogd ben. Onder welke tab moet dat zitten? Ik heb de v10 (Oud Telfort overigens)


Hallo @Pinnacle  en @Willton , aan de rechter zijkant zit een knopje, even ingedrukt houden en de lampjes gaan uit of aan wanneer je het knopje weer even indrukt.

 


Dank je @JanD zo simpel had ik het niet verwacht. 😁


Is het ook mogelijk om bij de Box 12 de LEDjes uit te zetten? Ik heb er nu een stukje zwart tape overheen gedaan, want het lijkt wel een disco


Is het ook mogelijk om bij de Box 12 de LEDjes uit te zetten? Ik heb er nu een stukje zwart tape overheen gedaan, want het lijkt wel een disco

Nee. Hier staat die in de meterkast, nergens last van.


Is het ook mogelijk om bij de Box 12 de LEDjes uit te zetten? Ik heb er nu een stukje zwart tape overheen gedaan, want het lijkt wel een disco

Ik geef je groot gelijk, de hoeveelheid licht dat die leds van de V12 geven is absoluut belachelijk en rampzalig als je dat ding in jouw woonkamer hebt staan.