Skip to main content
Vraag

Lang durende internetstoring: wat is er precies aan de hand?

• June 25, 2026
  • 6 reacties
  • 53 keer bekeken

Ik heb, sinds een onderhoudsbeurt aan het internet, al 1,5 week geen internet. Inmiddels 4 telefoontjes en 2 monteurs verder ben ik niets opgeschoten.

ik heb een noodpakket ontvangen maar met 3 volwassenen die gamen, werken en tv kijken is het inmiddels een dure boel geworden en het ergste: geen enkel idee wanneer het opgelost zal gaan worden, eigenlijk ben ik wel een beetje ten einde raad….hoe lang kan zoiets duren?

6 reacties

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • June 26, 2026

Een onderhoudsbeurt zou het toch niet zo heel lang mogen duren? Dit klinkt meer als een hardnekkige storing? Weet je ook wat de monteurs uiteindelijk geconcludeerd hebben? 

• Auteur
  • Deelnemer
  • June 26, 2026

Nee dat is het probleem, volgens mij weet niemand precies wat er aan de hand is dus vandaar dat we redelijk moedeloos zijn, we krijgen ook nul update....

JanD
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+19
  • Wijsgeer
  • June 26, 2026

Beste ​@SandraAp als de data van het noodpakket op raakt kun je weer gratis bij laten storten 

Voor tv kijken gebruik je de app, als onderdeel van het noodpakket. 

Dus waar maak je kosten voor?

• Auteur
  • Deelnemer
  • June 26, 2026

Tv op de app werkt alleen op de ipad, dat is niet echt gezellig als je met zn allen tv kijkt.

mijn zoon kan alleen gamen op bekabeld internet dus koopt hij elke dag een kaart bij zijn provider 

de nood wifi moet dichtbij je device staan dus zit je boven dan werkt het niet…..op deze manier kost het veel extra 

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • June 26, 2026

Nee dat is het probleem, volgens mij weet niemand precies wat er aan de hand is dus vandaar dat we redelijk moedeloos zijn, we krijgen ook nul update....

Zij beide monteurs gekomen, en met vraagtekens in hun hoofd weer teruggekeerd? Hebben ze niet iets doorgemeten om vervolgens een conclusie te trekken?

JanD
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+19
  • Wijsgeer
  • June 26, 2026

Beste ​@SandraAp je kunt als je een smart tv hebt  via de Ipad of Iphone tv  casten naar de tv.

Zelf heb ik ook een noodpakket en cast naar de tv via mijn Android telefoon, die dan meteen als tijdelijke afstandsbediening werkt.

Â